۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۳۳۴۵۷
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

اساتید بسیجی آرمان‌‌های انقلاب را در دانشگاه پیگیری می کنند

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بالابردن بنیه علمی و فرهنگی دانشگاه را مورد توجه اساتید بسیجی دانست و گفت: محافظت از مرزهای فرهنگی و علمی کشور از برنامه های بسیج اساتید برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب است.
دکتر اشرف جناتی

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر اشرف جناتی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت‌گویی به مناسبت روز بسیج اساتید با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید به دنبال تربیت افراد متخصص و متعهد و متخلق به اخلاق الهی باشند، گفت: روشن است که اساتید بسیجی می توانند برای دستیابی به این مهم، نقش بسیار زیادی داشته باشند.

 

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: اساتید بسیجی، همواره، به دنبال مطالبه آرمان های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تحقق رهنمودهای آنان هستند و بر ضرورت پیروی از برنامه ها و اهداف نظام اسلامی تاکید می کنند.

 

وی افزود : ما برای اینکه به اهداف والا و بزرگ و مقدس خود دست یابیم باید از ایمان و اراده و تلاش و کوشش فراوان برخوردار باشیم. هم بصیرت داشته باشیم و هم در کارها و برنامه ها جنبه ی وحدت را مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم شاهد تعالی بیش از پیش دانشگاهها و پیشرفت های روز افزون علمی در کشور باشیم.

 

جناتی گفت : رمز موفقیت ما برای دستیابی به اهداف کلان و آرمانهای مقدس این است که به خوبی و با دقت زیاد، در دانش، پژوهش و فرهنگ کوشا باشیم. مسئولیت همراهی و حمایت از  تولید علم، آزاد اندیشی دینی و آشنا کردن دانشجویان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بالاخره، بالابردن توان و بنیه علمی و فرهنگی دانشگاهیان از نکات مورد توجه اساتید بسیجی است.

 

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم شاهد موفقیت های روز افزون در دانشگاهها باشیم باید  همین روحیه را حفظ کنیم و از حاشیه سازی ها و سیاست بازی ها دوری کنیم.

 

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصادیق اصلی ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی را عدالت خواهی، استقلال، پیشرفت و آرمان گرایی دانست و افزود: اساتید بسیجی خود را مکلف به صیانت از آرمان های انقلاب می‌دانند. البته اساتید بسیجی در عین توجه به این آرمانهای مقدس، واقعیات موجود در سطح جامعه و دانشگاه را هم در نظر می‌گیرند.

 

وی اظهار کرد: تولید فکر، تولید علم، آزاد اندیشی دینی، بالا بردن توان و بنیه علمی و فرهنگی اساتید، پاسخگویی به شبهات دانشجویان و جوانان، تسلط یافتن نسبت به مسایل روز جامعه و جهان به شکل علمی، گفتمان سازی در دانشگاهها بر اساس مسایل روز جامعه و جهان، حضور فعال در مقوله های علمی و مدیریتی کشور، دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب اسلامی، محافظت از مرزهای فرهنگی و علمی کشور، ایستادگی صادقانه بر عهدی که با خدا بسته اند از جمله برنامه های بسیج اساتید در جهت رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی است./916/102/ع

ارسال نظرات