۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۳۲۰۰۳
رییس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر مطرح کرد؛

برگزاری ۲۰ کلاس آموزشی قرائت قرآن کریم

رییس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر با اشاره به جلسه هاس تفسیر قرآن کریم در 3مسجد این شهرستان از کلاس های آموزش قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.
آموزش قرآن

حجت‌الاسلام سید علی رضوی، رییس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور گسترده و پر شور مردم شهرستان در مساجد برای برپایی نمازهای جماعت و شرکت در برنامه‌های دینی و ‏مذهبی گفت: جلسه های ختم قرآن کریم همه روزه در روزهای ماه مبارک رمضان پس از نماز های جماعت در مسـاجد شهری و روستایی شهرستان برگزار می‌شود.

 

رییس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر با اشاره به برگزاری جلسه های تفسیر قرآن کریم در ۳۰ مسجـد این شهرستان توسط روحانیون و مبلغین در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: این جلسه ها به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و با همکاری روحانیـون و مبلّغیـن در روزهای مبارک رمضان و در راستای رفع محجوریت از قـرآن کریم و ترویج و گسترش فرهنگ دینی و قـرآنی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات مسلمانان عدم انس با قرآن کریم و احکام مبین دین اسلام است، اظهارداشت: اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر جلسه های تفسیر قرآن کریم را با هدف ارتقـاء بخشی سطح دانش و آموزه های قرآنی عموم مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان اجرا می‌کند

.

این مقام مسؤول در ادامه ابرازداشت: ۲۰ کـلاس ابـلاغــی آمـوزش قرائت قرآن کریم در رشتـه های روخـوانی، روان خـوانی، فصیـح خـوانی و حفـظ قـرآن کریـم از سوی مؤسسـه ها و مراکـز قـرآنی شهرستان ماهشهر از اول خرداد آغاز و تا پایان مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 وی در پایان گفت: در پایان این دوره، آزمــون پایان دوره از قــرآن آمــوزان اخذ و به قبــول شدگان گواهی نـامه معتبـر زیر نظر اداره تبلیغـات اسلامی شهرستان ماهشهر داده خواهد شد./9456/303/ب3

ارسال نظرات