۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۳۱۶۴۲
آیت الله صفایی بوشهری:

داعش محصول اسلام سکولار است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: اسلام سکولار، اسلامی بی محتوا است که استکبار ستیز نیست، مثل اسلامی که در ترکیه و برخی کشورهای دیگر منطقه است؛ اسلام سکولار، اسلام نیست و محصول آن داعش است.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر با اشاره به اینکه ماه رمضان، عید اولیای خدا است، گفت: ماه رمضان یک هدیه الهی برای بشیرت است که می توانند گذشته خود را جبران و موفقیت و نورانیت آینده خود را بسازند.

 

خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: ماه رمضان ابعاد بسیاری دارد که یکی از ابعاد مهم آن بخشش گناهان سابق انسان است که اگر در کارنامه اعمال انسان بماند، دنیا و آخرت او را به چالش می کشد.

 

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: بزرگ ترین دشمن انسان نفس او است و اگر او رها شود انسان را دچار سقوط شخصیتی می کند.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ایران اسلامی، در ستیز با جبهه استکبار است، گفت: ماهیت آمریکا و جبهه استکبار برای مردم جهان مشخص شده و وجود این انقلاب را مانع رسیدن به منافع خود می دانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس دهم تأکید داشت: ملت ایران یک ملت انقلابی است و ایران اسلامی و انقلابی تمام منابع جهان استکبار را در منطقه بهم می ریزد و به خاطر همین استکبار با این انقلاب مشکل دارد.

 

وی اظهار داشت: اسلام سکولار، اسلامی بی محتوا است که استکبار ستیز نیست، مثل اسلامی که در ترکیه و برخی کشورهای دیگر منطقه است، اسلام سکولار، اسلام نیست و محصول آن داعش است.

 

امام جمعه بوشهر افزود: اسلام ناب محمدی(ص) اسلامی است که در مکتب اهل بیت (ع) تجلی یافته و دارد در این انقلاب عرضه می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: محوری بودن مردم، حمایت از محرومان و جهادی عمل کردن جزء ارزش ها و آرمان های این انقلاب است.

 

خطیب نماز جمعه بوشهر با توجه به اینکه اگر می توانیم به شیطان اعتماد کنیم به آمریکا هم می شود اعتماد کرد، گفت: آمریکایی ها تعهدات خود در برجام را یکی پس از دیگری به شکل دیگر مثل حقوق بشر، موشک های بالستیک و دیگر موارد دارند اعمال می کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهری ضمن هشدار و تذکر دوباره به مسؤولان استانی خاطرنشان کرد: مردم استان به خاطر کمبود آب نگران هستند، مسؤولان در حل مشکل آب شرب مردم، جهادی عمل کنند تا حل شود.

 

خطیب نماز جمعه بوشهر مسأله آب استان بوشهر را یک مسأله تاریخی دانست و خاطرنشان کرد: مسأله آن در استان بوشهر یک بحران تارخی است و مسؤولان در ماه رمضان هرچند با تانکر به برخی از روستاها که آب نیاز دارند آبرسانی کنند که مردم دچار مشکل نشوند و این ابتدایی ترین روش مدیریت شهری است./201/846/ب1

ارسال نظرات