۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۴۳۱۱۶۷

اعلام برنامه‌های دهه اول ماه رمضان مسجد جمکران

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد در دهه اول ماه مبارک رمضان، هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد مقدس جمکران به سخنرانی می پردازد.
 مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم مذهبی مسجد مقدس جمکران در هفته جاری از سه شنبه هجدهم خردادماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نیا در ساعت 21:15 و قرائت دعای توسل با نوای حاج مهدی مبینی پور برگزار می شود.

 

همچنین در روز پنجشنبه بیستم خرداد ماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا، قرآن کریم و زیارت وارث قرائت می شود و در ادامه مراسم قرائت دعای پر فیض کمیل، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میردامادیان و قرائت حاج مسعود زمانی در ساعت 21:30 همراه خواهد بود.

 

مراسم دعای ندبه این هفته مسجد مقدس جمکران در بامداد روز جمعه بیست و یکم خرداد ماه با سخنرانی و قرائت حجت الاسلام والمسلمین محمدپور در ساعت 6:15 برگزار می‏‌شود.

 

گفتنی است که مراسم قرائت زیارت آل یاسین و دعای سمات نیز عصر جمعه در ساعت 19 با نوای حجت الاسلام والمسلمین محمدی قرائت می‏شود؛ همچنین سخنران دهه اول ماه مبارک رمضان حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد است که هر روز بعد از نماز ظهر و عصر به سخنرانی می پردازد./840/د102/ی

ارسال نظرات