۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۲۹۳۵۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز مطرح کرد؛

جلوگیری از اثر گذاری نفوذ دشمن با توسعه فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی در جلوگیری از نفوذ دشمن اثر گذار است.
فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی در جلوگیری از نفوذ دشمن اثر گذار است.

وی گفت:امروز بحث نفوذ دشمن به منظور ضربه زدن به این نظام اسلامی یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری مد ظله العالی است که متأسفانه بسیاری ازمسئولان ما از این امر مهم غافل بلکه بی خبرند.

حجت‌الاسلام مسعودی،گفت:باید تلاش کنیم که دشمن نتواند به ارزش های که این نظام اسلامی بر پایه و اساس آن بنا شده است ضربه وارد کند و در این راستا باید با توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی اثر گذار بویژه در حوزه فضای مجازی از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

این فعال رسانه ای، ادامه داد:این نظام اسلامی متعلق به هیچ حزب و گروه خاصی نیست بلکه این نظام نظامی مردمی و متعلق به حضرت بقیه الله (عج) می باشد و همه ما باید با احساس مسئولیت وظیفه خود را در قبال خون شهدا و ایثارگران ادا کنیم.

مسعودی، خاطر نشان کرد:این مسئولیت سنگین یکی از وظایف اصلی متولیان و دستگاه های فرهنگی است که باید با عزمی راسخ و مدیریت جهاد گونه زمینه توسعه روز افزون فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه توسعه بدهند.

این مسئول فرهنگی،گفت:دشمن درصدد ریشه کن کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ماست و این وظیفه ماست که با بهرگیری از امکانات موجود بویژه در حوزه فضای مجازی دشمن را مأیوس کنیم.

ایشان خاطر نشان کردند:سازمان تبلیغات اسلامی با بهرگیری از توان تبلیغی روحانیون مستقر و مبلغین و مبلغات اعزامی و همچنین برپایی گفتمانهای دینی نقش خود را تا حدود زیادی در این زمینه ایفاء کرده است.

وی گفت:مسئولان ما نباید به بهانه مشکلات اقتصادی از مقوله فرهنگ غافل شوند چراکه غفلت از این حوزه به کشور صدمات غیر قابل جبرانی وارد می‌کند به همن منظور باید با نصب العین قرار دادن شعار معظم له زمینه رشد و توسعه روز افزون فعالیت های فرهنگی دینی را در کشور فراهم کنیم./922/101/ب3

ارسال نظرات