۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۲۸۳۱۳

آیین شکرگزاری خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار شد

خادمان مسجد مقدس جمکران در شام ولادت امام زمان(عج)طی مراسم با شکوهی آیین شکرگزاری جشن‌های نیمه شعبان را برگزار کردند.
شکرگزاری خادمان مسجد مقدس جمکران در شام نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری رسا، نماز مغرب و عشاء شام نیمه شعبان به امامت حضرت آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی در صحن جامع امام مهدی(عج اقامه شد.

 

همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان واحدهای مختلف مسجد مقدس جمکران به دلیل میزبانی این مکان مقدس از خیل عظیم زائران و مشتاقان امام زمان(عج) از ماه‌ها قبل ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده و آن را به نحو مطلوبی اجرا کردند.

 

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای ایام نیمه شعبان همانند سال‌های اخیر طی مراسم ویژه شکرگزاری خادمان این مکان مقدس و دل‌شیفتگان حضرت ولی‌عصر(عج) در صحن جامع مهدوی پایان پذیرفت.

 

این برنامه از ساعت 21:10 با تلاوت قرآن کریم توسط قاری بین‌المللی حاج حسین یزدان‌پناه آغاز شد و پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومن به سخنرانی پرداخت. در ادامه مراسم امشب حاج سید مهدی میرداماد به مداحی پرداخت.

 

پس از آن خادمان مسجد مقدس جمکران با در دست داشتن گل از باب الرضا(درب 6) به صحن جامع مهدوی و مقابل مسجد مقام آمدند و به ساحت مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) عرض ادب و ادای احترام کردند.

 

حاج عباس محمدی پور اجرای مراسم شکرگزاری خادمان مسجد مقدس جمکران که با حضور بیش از سه هزار خادم خواهر و برادر  برگزار شد را بر عهده داشت.

 

خادمان مسجد مقدس جمکران در این مراسم عهد و پیمان دوباره‌ای با امام زمان(عج) داشتند و از آن حضرت برای تداوم در راه خدمت‌رسانی به زائران و نمازگزاران طلب یاری کردند./998/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات