۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۲۷۹۵۴
امام جمعه موقت سمنان:

تداوم دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران پس از برجام نیز روشن است

امام جمعه موقت سمنان گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کردند آمریکا شیطان بزرگ و حکومتی دسیسه محور است و تداوم دشمنی آنها با ملت مسلمان ایران حتی پس از توافق برجام نیز بر همگان روشن است.
امام جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های وحدت بخش نمازجمعه سمنان با بیان اینکه آمریکا و متحدانش در منطقه غرب آسیا به دنبال تضعیف اسلام و نابودی کشورهای اسلامی هستند، افزود: امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها از مسؤولان خواسته‌اند مراقب حرکت‌ها و دسیسه‌های آمریکا باشند و لحظه‌ای از آن غافل نشوند.

 

خطیب نماز جمعه سمنان آمریکا را بزرگترین طاغوت زمان دانست و با بیان اینکه این کشور به دنبال کدخداگری خود بر جهان است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی هیچ گاه در راه آرمان ها و اهداف خود در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سر فرود نخواهد آورد.

 

وی اسلام ناب محمدی را مانع اصلی آمریکا در راستای رسیدن به اهداف شوم خود دانست و گفت: انقلاب اسلامی شکوهمند ملت بزرگ ایران از ابتدای شکل گیری خاری در چشم دشمنان اسلام به ویژه آمریکا بوده و طی سال‌های اخیر مانع تحقق اهداف استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) شده است.

 

حجت الاسلام عبدوس با تاکید بر اینکه آمریکا چشم دیدن جمهوری اسلامی ایران را ندارد، افزود: رهبر معظم انقلاب همواره از مردم و مسؤولان نظام خواسته اند تا اتفاقات پیرامون را به خوبی رصد و مراقب نفوذ نااهلان و دشمنان باشند تا عنادورزان با اسلام و ایران به اهدافشان نرسند.

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تداوم برخی تحریم‌ها خواستار شفاف سازی مسؤولان پیرامون مفاد توافق برجام شد و تصریح کرد: در این خصوص برای مردم کاملا روشن شده است که آمریکا به عنوان شیطان بزرگ دست از دسیسه های خود برنداشته و بر نخواهد داشت.

 

اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ولایتمداری مردم است

خطیب نماز جمعه سمنان اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی و عظمت کشور را مدیون خون شهدا و ولایتمداری ملت بزرگ آن دانست و افزود: مردم ما در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان به خصوص آمریکا ذره‌ای عقب نشینی نخواهند کرد و با محوریت رهبری رو به جلو پیش خواهند رفت.

 

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر خاطر نشان کرد: ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا بن دندان مسلح نمونه‌ای از فضل خداوند و تاریخ پر افتخار ما در مقابل دشمنان این مرز و بوم است.

 

امام جمعه موقت سمنان پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس را از نعمات و توجهات خداوند متعال به مردم ایران دانست و تصریح کرد: جوانان غیور ما در این عملیات با توکل به خدا و مدد اهل بیت (ع) پنج هزار کیلومتر مربع از خاک پاک ایران اسلامی را از لوث وجود دشمن پاک کردند./202/977/ب1

ارسال نظرات