۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۲۷۹۰۷
امام جمعه آمل:

بهره گیری از فرهنگ مقاومت و ایستادگی زمینه ای برای اقتدار نظام اسلامی است

امام جمعه آمل گفت: بهره گیری از فرهنگ مقاومت و ایستادگی زمینه ای برای اقتدار نظام اسلامی است که توانستیم به عزت و مراتب والایی دست پیدا کنیم و فرزندان ایران اسلامی در این مسیر ارزنده کوشا و اهتمام شایسته ای دارند.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نمازجمعه آمل با بیان این که تقوامحوری برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد، گفت: با تقوا می توانیم خود را به مراتب والایی رسانده و به سعادت و رستگاری برسیم.

 

وی خاطرنشان کرد: همین چند صباحی که زنده هستیم باید از فرصت های زندگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و خود را برای سرای آخرت آماده کنیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: نباید در زندگی بی توجه باشیم که نیاز است تعالیم والای دینی را در برنامه های زندگی خود قرار دهیم و همواره به فکر قیامت خود باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با تقوایی که داریم باید تلاش کنیم خود را به مقام سکینه و انسانیت کامل برسانیم و از انجام گناهان دوری کرده و به دنبال انجام اعمال نیکو صالح باشیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آمل تصریح کرد: امام زمان(عج) حاضر و ناظر است اما ظهور ندارد که با ظهور این امام همام جهان پر از نور و سرور می شود که ضرورت دارد خود را آماده کنیم.

 

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: دین غذای جان بشریت است که ضرورت دارد از مفاهیم والای قرآن کریم بهره برداری درستی داشته باشیم و رهنمودهای والای آن را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران  ادامه داد: خوش به حال کسانی که در زندگی با احتیاط عمل کردند و به جایگاه رفیع و ارزشمندی دست پیدا کردند که همواره باید مراقب خود باشیم.

 

وی با گرامی داشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: دشمنان و گروه های داخل و خارج از سوی این عزیزان رصد شده و به نحو شایسته ای فعالیت دارند تا کشور در مسیر آسیب قرار نگیرد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: امنیت و رفاه کشورمان مدیون تلاش های ارزنده و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است که بسیار خوش نام و آوازه هستند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به روز جهانی مستضعفان خاطرنشان کرد: عده ای به ظاهر مستضعف اما پشتوانه قوی دارند و این ها هستند که باید دین و دستورات اهل بیت معصومین(ع) را به ارث ببرند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: فرزندان ایران اسلامی خرمشهر را فتح کردند که تمام امید دشمنان ناامید شده و مقاومت شایسته ای در این منطقه صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: بهره گیری از فرهنگ مقاومت و ایستادگی زمینه ای برای اقتدار نظام اسلامی است که توانستیم به عزت و مراتب والایی دست پیدا کنیم و فرزندان ایران اسلامی در این مسیر ارزنده کوشا و اهتمام شایسته ای دارند./201/1314/ب1

ارسال نظرات