۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۲۶۹۹۲
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان:

دشمن تمرکز خود را در عرصه رسانه قرار داده است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: دشمنان در عرصه رسانه توفیقاتی داشته اند که البته فرهنگ شیعی به این راحتی دچار خلل نمی شود و دست دشمنان اسلام برای مردم ایران رو شده است.
حیدری ر اد

حجت الاسلام جواد حیدری راد، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، گفت: مبنای نظام اسلامی بر اساس آموزه های اسلامی است و باید منطبق با شرع و آیین باشد.

 

وی افزود: هر حکومتی که مردم در پشتوانه آن باشند از لحاظ سیاسی و نظامی شکست ناپذیر است چنان که در کشور ما از نظر سیاسی حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی ها بیشترین حضور مردم در جهان است.

 

حجت الاسلام حیدری راد خاطرنشان کرد: برخی نسبت به مسائل سیاسی و اقتصادی گلایه دارند و می گویند که نسبت به سنوات گذشته در عرصه تولید و معیشت مردم دچار مشکل شده ایم که باید مسؤولان در این زمینه فعالیت کنند.

 

وی یادآور شد: ایجاد جامعه اسلامی آرزوی صلحا و علمای جامعه اسلامی است و باید بدانیم که صدها هزار شهید تقدیم این راه شده اند و همه اقشار مردم در برابر دنیا ایستادند و از نظام اسلامی دفاع کردند.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: دشمن به دنبال آن است تا در میان جامعه تزلزل ایجاد کند چنان که امام فرمودند: این جنگ برای ما نعمت است؛ تحریم ها نیز برای نظام اسلامی سازنده و نعمتی بزرگ بود.

 

وی در ادامه یادآور شد: به برکت امام و رهبری و جانفشانی مردم هم از بعد نظامی پیشرفت داشته ایم و هم از ابعاد دیگر هم اکنون حرف اول را در منطقه و خاورمیانه می زنیم و دشمن در این زمینه هر چه کرد با در بسته روبرو شد.

 

حجت الاسلام حیدری راد به بعد فرهنگی جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: جامعه ما از آنجایی که بر مبنای اسلام و مذهب تشیع بنا گذاشته شده شکست ناپذیر است البته مشکلات همیشه وجود داشته است اما مردم ایران مشکلات را مانند پلی برای رسیدن به موفقیت می دانند.

 

وی در پایان اظهار داشت: البته دشمنان در عرصه رسانه توفیقاتی داشته اند که البته فرهنگ شیعی به این راحتی دچار خلل نمی شود و دست دشمنان اسلام برای مردم ایران رو شده است./302/979/ب1

ارسال نظرات