۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۲۶۵۷۵
محسن رضایی در قم:

اجازه نمی دهیم یک دلار از حلقوم آمریکایی ها پایین برود/ ضرورت تلاش بی وقفه برای حل معضلات اقتصادی کشور

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از کسانی که حل مشکلات را در ارتباط و اطاعت از آمریکا می دانند، نسبت به سرقت اخیر آمریکایی ها از دارایی های ایران واکنش نشان داد.
محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با انتقاد از کسانی که حل مشکلات را در ارتباط و اطاعت از آمریکا می دانند، نسبت به سرقت اخیر آمریکایی ها از دارایی های ایران واکنش نشان داد و تأکید کرد که اجازه نمی دهیم یک دلار از حلقوم آمریکایی ها پایین برود.

 

وی با اشاره به بدعهدی کشورهای غربی به ویژه آمریکا در زمینه برجام افزود: مدت ها از زمان اجرای برجام می گذرد و جمهوری اسلامی ایران تعهدات خود را انجام داده اما طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرده است که اکنون ما باید از آن ها طلبکار باشیم؛ مشکلات اقتصادی نیز همچنان پابرجا است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که ظلم اقتصادی آمریکایی ها کمتر از جنگ تحمیلی نیست، اظهار داشت: باید تلاش کنیم که معضلات اقتصادی کشور حل شود، اگر دولت طرح نجات بانکی را عملیاتی می کرد امروز بسیار جلوتر بودیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرونده سیاه حکومت آل سعود و با بیان این که عربستان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان تلاش می کند، ادامه داد: آل سعود به وسیله جنگ با مخالفان صهیونیسم بالاترین امنیت را برای رژیم اشغالگر صهیونیستی ایجاد کرده و نشان داده که در مبارزه با شرک به شعارهایش پایبند نیست.

 

رضایی همدستی آل سعود با رژیم صهیونیستی را نشانه ای برای دروغ عربستان در مبارزه با شرک دانست و ابراز داشت: وهابیت و آل سعود با شست و شوی مغزی جوانان و با شعار اصلاح طلبی آن ها را به جنگ با مسلمانان می کشاند.

 

وی همچنین با گرامیداشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه عنوان کرد: فلسفه پاسداری جلوگیری از ظلم و فساد در جامعه است، پاسداران همواره برای سربلندی اسلام و انقلاب تا آخرین قطره خون خود در صحنه حضور دارند و اجازه نمی دهند که دشمنان اسلام و انقلاب تعرضی به کشور داشته باشند./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات