۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۲۲۹۶۷
آیت الله مجتهد شبستری:

ایران اسلامی به قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شده است

امام جمعه تبریز گفت: به برکت خون شهدا و زیر پرچم ولایت فقیه، نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک ابر قدرت در سطح جهان به ویژه منطقه شده است.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با پدران شهدای استان آذربایجان شرقی، در بیت معظم له با تبریک میلاد با سعادت حضرت امیرمؤمنان علی(ع)، اظهار داشت: بوی عطر شهادت را از وجود نازنین شما پدران شهدای والا مقام استشمام می کنیم.

 

وی با بیان این‌که حضرت علی (ع) الگوی بزرگی برای پدران است، افزود: ولادت با سعادت حضرت علی(ع) در کعبه و شهادت ایشان در محراب نماز و عبادت نشانگر این است که تمام عمر شریف آن حضرت در راه اسلام و ارزش های آن سپری شده است.

 

عضو خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه ارزشمند و والای شهید، ادامه داد: طبق آیات و روایات هیچ قطره ای در نزد خدا محبوبتر از قطره خون شهید و آن قطره اشک چشمی که به خاطر خوف از خدای متعال بر چشم جاری می شود نیست.

 

وی ابراز داشت: به برکت جانفشانی ها و تلاش رزمندگان اسلام و خون شهداء و در زیر پرچم ولایت فقیه، نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران آبیاری شد و مستحکم شد و امروز ایران اسلامی تبدیل به یک ابر قدرت در سطح جهان به ویژه منطقه شده است.

 

امام جمعه تبریز با بیان این‌که امروز نیز جبهه مقاومت اسلامی در مقابل جبهه کفر با قدرت ایستاده و قطعا پیروزی نهایی از آن حزب الله و جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود، تصریح کرد: جبهه مقاومت اسلامی در منطقه نقشه های استکبار را عقیم گذاشته است.

 

وی با قدردانی از خانواده های شهدا، ابراز داشت: باید قدر خانواده های شهدا را دانست، چرا که اگر صبر و تربیت این خانواده ها نبود و اگر شهدا دارای اصالت خانوادگی نبودند به مقام شهادت نمی رسیدند و به این سعادت بزرگ نائل نمی شدند.

 

آیت الله شبستری با تأکید بر احترام به مقام پدران شهدا، افزود: احترام پدر باید حفظ شود به ویپه احترام پدران و مادران شهداء چرا که بر همه ما حق دارند و در دنیا و آخرت به خاطر صبر و بردباری که دارند رستگار خواهند شد./854/202/ب2

ارسال نظرات