۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۳۲۵۷۹۲

زمان تشییع شهدای مدافع حرم پاکدشت اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ زمانبندی مراسم تشییع و بزرگداشت شهدای مدافع حرم پاکدشتی از سوی ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم پاکدشت اعلام شد.
مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، برنامه های تشییع و بزرگداشت شهدای مدافع حرم اتباع پاکدشت اعلام شد.

 

مراسم وداع شهیدان حسین قربانی، نورمحمد داودی و محمد یوسفی روز سه شنبه 31 فروردین ماه ساعت 20 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در پاکدشت، ابتدای بلوار جنوبی شهدای قمی برگزار می شود.

 

شهیدان حسین قربانی و نورمحمد داودی روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه، ساعت 9:30 صبح از میدان آزادگان(شعبه) به سمت مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت تشییع می شوند.

 

همچنین بعد از مراسم تشییع، مراسم تدفین شهید نور محمد داودی در گلزار شهدای ده امام پاکدشت و شهید حسین قربانی در گلزار شهدای روستای جمال آباد پاکدشت تدفین می شوند.

 

مراسم بزرگداشت شهید نور محمد داودی در روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه ساعت 15 در پاکدشت، نرسیده به میدان پارچین، خیابان شهید حیدری توانا، مسجد حضرت زینب(س) برگزار می شود.

 

ضمنا مراسم دیگری برای بزرگداشت شهید حسین قربانی روز جمعه سوم اردیبهشت ماه ساعت 16 در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) واقع در روستای جمال آباد شهرستان پاکدشت اجرا می شود.

 

همچنین شهید محمد یوسفی روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در ساعت 9:30 صبح  در شهر ایوانکی گرمسار تشییع و تدفین می شود.

 

گفتنی است این سه شهید بزرگوار که از برادران افغانی ساکن پاکدشت هستند چند ماه گذشته از تیپ فاطمیون به سوریه اعزام شده بودند که سرانجام بعد از ماه ها درگیری با نیروهای تکفیری در استان حلب به فیض شهادت نائل شدند.

 

شایان ذکر است شهید نورمحمد داودی نوجوان 16ساله ای که در یکی از باغ های پاکدشت مشغول باغداری بوده است، به طور خودجوش و با تلاش فراوان برای دفاع از حرم آل الله خود را به تیپ فاطمیون رسانده و سرانجام به آرزوی خود شهادت رسیده است.

 

لازم به ذکر است حسین قربانی جوان 30ساله ای بوده که با رانندگی در شنزار روستای جمال آباد، زندگی خود را می گذراند، اما با شور و اشتیاق برای مبارزه با نیروهای تکفیری خود را به سوریه رساند و سرانجام به خیل عظیم شهدای مدافع حرم پیوست.

 

این گزارش حاکی است، شمار شهدای مدافع حرم پاکدشت تا امروز به 18نفر می رسد./804/203/ب1

ارسال نظرات