۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۲۵۳۹۷
مدیران حوزوی استان کرمانشاه مطرح کردند؛

قدرت های جهانی در مقابل اقتدار نظامی ایران زانو زدند

خبرگزاری رسا ـ مدیران حوزوی استان کرمانشاه با تبریک روز ارتش و با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور، اقتدار نظامی ایران را موجب اظهار عجز دشمنان اسلام دانستند.
روز ارتش

حجت الاسلام علیرضا عطایی مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش ابراز داشت: وجود ارتشی قوی و مقتدر تضمین کننده صلابت و عزت کشور در منطقه و جهان است.


مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، افتخارآفرین، مطیع ولی فقیه و شجاع است و ابایی از رویارویی با دشمنان نداشته و اجازه تعدی به خاک کشور را به احدی نخواهد داد.


حجت الاسلام عطایی بیان داشت: نیروهای قدرتمند ارتشی ایران با توسل به خداوند متعال و تکیه بر مردمی دلیر، دست اجانب را از نفوذ به کشور کوتاه کرده و قدرت چانه زنی سیاستمداران کشور را افزایش داده اند.


وی اظهار داشت: ارتش و سپاه پاسداران دو قدرت بی بدیل کشور و منطقه هستند که اکنون افزون بر تأمین امنیت کشور، به کشورهای مسلمانی که مورد تعرض اجانب قرار گرفته و یاری می طلبند کمک رسانی می کنند.


حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان داشت: ارتش مایه اقتدار و عزت کشور بوده و تقویت نیروی دفاعی کشور مورد تأکید اسلام است.


مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر ادامه داد: نیروهای نظامی و دفاعی کشور با از جان گذشتگی و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا به رفاه مردم و عزت کشور می اندیشند و اجر و مزد چنین فداکاری هایی در نزد خداوند متعال محفوظ است.


حجت الاسلام بنی عامریان یادآور شد: بیان رشادت های ارتش و سپاه پاسداران و بسیج در دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آن ها به امر ولایت فقیه بوده و بیانگر عزم جزم آن ها برای حفظ اقتدار کشور است.


وی افزود: توجه به نیروی دفاعی کشور در شرایط کنونی امری بی بدیل و اجتناب ناپذیر است زیرا در عصر حاضر اسلام و ایران اسلامی مورد تهدید کشورهای مستکبر قرار دارد و حفظ تمامیت ارضی کشور و حریم اسلام ناب محمدی مستلزم تقویت بنیه دفاعی است.


حجت الاسلام کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک روز ارتش اذعان داشت: قدرت های جهانی در مقابل اقتدار ایران اسلامی به زانو در آمده و اظهار عجز می کنند.


وی تدابیر رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت قدرت دفاعی کشور را هوشمندانه توصیف کرد و گفت: ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال جنگ افروزی در منطقه نبوده و نخواهد بود اما در مقابل تهدیدات دشمنان، با اقتدار و صلابت ایستادگی کرده و اجازه هیچ گونه تحرکی به دشمنان نخواهد داد.


مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تأکید کرد: نیروهای سپاهی و ارتشی مقید به اجرای امر ولی فقیه بوده و تهدیدات دشمنان ذره ای در روحیه انقلابی و مقتدر آن ها اثر نخواهد کرد.


حجت الاسلام کرمی نیا در پایان ابراز داشت: نیروهای نظامی کشور، ایران را به ابرقدرت و قطب امنیت منطقه تبدیل کرده اند و در منطقه ای بی ثبات، کشور ایران از نعمت امنیت برخوردار بوده و تحت تأثیر تزلزل منطقه ای قرار نمی گیرد./857/302/ب1

ارسال نظرات