۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۳۲۴۶۶۸
حجت الاسلام ضوی مهر:

برخی با نام برگزاری روضه به دنبال ترویج اسلام سکولار هستند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: امروز که برخی افراد با نام برگزاری روضه به دنبال تزریق و ترویج اسلام سکولار به جای اسلام ناب در جامعه هستند.
سيد جلال رضوي مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم صبح امروز در بقعه شاهزاده حسین(ع) همدان با اشاره به اهمیت توجه به مقام ائمه ابراز داشت: کتاب انسان 250 ساله از فرمایشات رهبر معظم انقلاب جمع آوری شده است یک دائره المعارف که از زمان آغاز امامت ائمه تا زمان امام حسن عسکری(ع) است.

 

وی افزود: عصر امام هادی یک عصر استثنایی است هم اکنون زوار به آسانی به زیارت عتبات می روند اما در گذشته وضع چنین نبود و بسیاری از زوار متحمل مشقات فراوانی می شدند و این مرهون جان فشانی افرادی مانند قاسم سلیمانی و حسین همدانی است.

 

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: برخی از اعراب مرتجع که ادامه دهنده راه خلفای بنی امیه و بنی عباس هستند نمی خواهند راه امامان ادامه یابد و در هر زمان و به هر وسیله در پی سنگ اندازی در راه شیعه هستند.

 

وی بحث امامت امام هادی را بسیار فنی توصیف کرد و گفت: شخصیت و آثار امام هادی(ع) بسیار برای دشمن حساس است از این رو دشمن در پی آن است که شخصیت این امام معصوم را خدشه دار کنند و به هر ابزاری هم در این راه متوسل می شوند.

 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان ابراز داشت: وجود حضرت خاری در چشم دشمنان اسلام است تا جایی که بمب هایی که در حرم این امام بزرگوار از سوی وهابیت منفجر شد توسط آمریکا و صهیونیست ها تهیه شده بود البته مظلومیت این امام بزرگوار به این جا ختم نمی شود و ایشان کماکان در دنیای اسلام مظلوم هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: از یادگار های ارزنده این امام بزرگوار زیارت جامعه کبیره است که شاه کلید ار تباط به امام معصوم است و اگر ما نتوانیم در زندگی خود را با سیره اهل بیت(ع) تطبیق دهیم با مستکبران هم هدف هستیم.

 

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: عصر متوکل عصری بود که او می خواست امام هادی(ع) را با ترتیب دادن جلسات کذایی مقهور کند مانند امروز که برخی افراد با نام برگزاری روضه به دنبال تزریق و ترویج اسلام سکولار به جای اسلام ناب در جامعه هستند./979/202/ب1

ارسال نظرات