۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۳۲۳۷۷۵
آیت الله شبستری:

توجه به مسکن مستضعفان وظیفه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تأکید بر رسیدگی به مسکن محرومان و مستضعفان جامعه، گفت: اهداف تشکیل بنیاد مسکن و حساب 100 امام نباید مغفول بماند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در دیدار با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، با اشاره به تداوم دشمنی های نظام اسلامی علیه پیشرفت کشور، اظهار داشت: این دشمنی ها هنوز هم تداوم دارد.


وی با بیان این‌که از جمله تلاش های دشمن ممانعت از پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور و عمران است، افزود: مسؤولان نظام اسلامی ضرورت دارد در برابر این هجمه از دشمنی ها با تلاش مضاعفی اهداف عالیه نظام در تحقق عدالت اجتماعی را تحقق بخشند.


امام جمعه تبریز با تأکید بر فعالیت مضاعف مسؤولان در آبادانی و توسعه عمرانی کشور، ابراز داشت: فعالیت های بنیاد مسکن از جمله ظرفیت ها و بسترهای مناسب برای خدمت به نظام اسلامی و آبادانی هر چه بیشتر کشور اسلامی است.


وی رسیدگی به امور محرومان جامعه و قرار دادن مشکلات آنها در اولویت کاری بنیاد مسکن را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: از اولویت های بنیاد مسکن در حقیقت توجه به امور مسکن محرومان است که امید است در این مسأله نیز توفیقات روز افزون یابند.


عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که لازم است برای خانه دار شدن محرومان که قدرت بازپرداخت اقساط جهت برخوردار شدن از مسکن مناسب را ندارند، تلاش های روز افزودن کرد، ادامه داد: خانواده‌هایی که از امکانات اندکی برخوردارند مورد توجه جدی قرار گیرند.


وی با اشاره به هدف امام خمینی (ره) از ایجاد حساب 100 بنیاد مسکن، افزود: حساب 100 امام با هدف خانه دار شدن محرومان و مستضعفان جامعه از سوی امام راحل طرح ریزی شد، از این رو برای رسیدن به این هدف باید به طور جدی فعال بود.


آیت الله شبستری با بیان این‌که با محور قرار دادن اهداف امام خمینی(ره) در جهت احداث مسکن برای فقرا باید هدف از تأسیس بنیاد مسکن و حساب 100 فراموش نشود، افزود: رسیدگی به امور محرومان از اهداف عالیه نظام اسلامی است.


وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از یادگاران امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در این نهاد که مزین به نام رهبر کبیر انقلاب اسلامی است بالاترین سعادت و توفیق برای کارمندان این مجموعه است، با اخلاص در کار برای رفع مشکلات مردم می توان قدم های ارزنده ای برای ملت برداشت./854/202/ب1

ارسال نظرات