۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۳۲۳۴۱۰
امام جمعه موقت کاشان:

با شعار اقتصاد مقاومتی نمی توان در برابر دشمن ایستاد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر این که با شعار اقتصاد مقاومتی نمی توان در برابر دشمن ایستاد، گفت: آنچه راهگشای مسائل است، اقدام شجاعانه و عمل در راستای سیاست های ابلاغی و تبیینی رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب سال جدید شمسی را مزین به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کردند، گفت: معنا و مفهوم عنوان سال جدید درباره نقش ویژه اقتصاد و تأثیر آن در مقاومت در مقابل استکبار جهانی و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: دشمن از پیروزی در جبهه نظامی و دست اندازی به امنیت و سیاست ملت بزرگ ایران با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، مأیوس شده است.

 

حجت الاسلام احتشام با اشاره به تقابل دشمن با جبهه مقاومت اسلامی، گفت: دشمن از نقش اقتصاد در فشار علیه ایران و تأثیرات آن نا امید نیست.

 

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: تهدید دشمن به واسطه تحریم های اقتصادی گویای این است که دشمن با فشار اقتصادی علیه ایران به دنبال دست یابی به اهدافش است و از این راه ناامید نیست.

 

وی با تأکید بر این که با شعار اقتصاد مقاومتی نمی توان در برابر دشمن ایستاد، گفت: آنچه راهگشای مسائل است، اقدام شجاعانه و عمل در راستای سیاست های ابلاغی و تبیینی رهبر معظم انقلاب است.

 

به گفته وی، دوران شعار و سخن های روی کاغذ تمام شده است و آنچه می تواند ملت ایران را در برابر تهدیدها بیمه کند، اقدام و عمل مناسب با طرح ها و نقشه های خائنانه دشمن است.

 

حجت الاسلام احتشام با تأکید بر اتکاء بیش از پیش به توانمندی های داخلی کشور، جوانان و دانشمندان، گفت: از نگاه التماس آمیز به دشمن باید پرهیز شود.

 

امام جمعه موقت کاشان ابراز کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی موجب نقش بر آب شدن اهداف شوم دشمن و پیروزی در جبهه اقتصادی همانند جبهه نظامی می شود./1307/302/ب1

ارسال نظرات