۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۲۲۷۵۳
ویژه نوروز 95؛

مسابقه کتابخوانی «عیدانه» در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ با همکاری روابط عمومی و بین الملل حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران مسابقه کتاب‌خوانی عیدانه ویژه زائرین و مسافرین نوروزی برگزار می‌شود.
مسابقه کتابخواني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران در قم، مقصد زائرین و مسافرین زیادی از ایران اسلامی و دیگر کشورهای جهان در طول سال به ویژه ایام نوروز است.

 

پیش از ایام نوروز 95 ، روابط عمومی و بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی و اقدامات و جلسات هماهنگی با یکدیگر برای نصب بنر، اطلاع‌رسانی برنامه‌ها، توزیع بروشور و ... انجام و با آغاز تعطیلات نوروزی اجراء کردند.

 

یکی از برنامه‌هایی که با همکاری روابط عمومی و بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران با آغاز ایام نوروز 95 انجام شده مسابقه کتاب‌خوانی «عیدانه» ویژه ایام نوروز است.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کتابچه «عیدانه» را از نمایشگاه فاطمی واقع در حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و غرفه‌های اطلاع‌رسانی مسجد مقدس جمکران به صورت رایگان تهیه کنند و به 20 سوالی که در دو صفحه آخر این کتابچه است پاسخ دهند.

 

شرکت کنندگان در مسابقه بزرگ کتابچه «عیدانه» باید جواب صحیح را در پاسخ‌نامه‌های جداگانه‌ای که تعبیه شده بنویسند و به غرفه روابط عمومی و تبلیغات نمایشگاه فاطمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) تحویل داده یا به آدرس قم- حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)- صحن امام رضا(علیه السلام)- جنب درب یک مقبره شهید عراقی شماره 43- واحد مسابقات ارسال کنند. علاوه بر آن، زائرین شرکت کننده در این مسابقه می‌توانند به شکل(#الف.ب.ج.ب.الف) پاسخ‌هایشان را به سامانه 30008180 بفرستند.

 

کتابچه «عیدانه» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محدثی است و شامل قسمت‌های درس‌های بهار، بهار و انتظار، آداب سفر، سنت‌های پسندیده، صله رحم، احترام به پدر و مادر، احکام شرعی، قم و حضرت مصومه(سلام الله علیها)، ستارگان حرم، سوغات معنوی، حجاب و عفاف، حدیث اخلاقی و جمکران وعده‌گاه منتظران می‌باشد.

 

 زائرین و مسافرین نوروزی تا تاریخ بیست و ششم فروردین ماه باید پاسخ‌هایشان را ارسال کنند که جوایز نفیسی برای برندگان در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است، اسامی برندگان مسابقه «عیدانه» در پایان فروردین ماه در پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و کانال تلگرام حرم مطهر به آدرس @astane_karime انتشار پیدا می‌کند./907/د102/ق 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات