۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵
کد خبر: ۳۲۲۴۵۳
به مناسبت فرا رسیدن نوروز صورت گرفت؛

پیام تبریک رییس سازمان تبلیغات اسلامی به ملت ایران اسلامی

خبرگزاری رسا ـ در آستانه ورود به سال ۹۵ حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی حلول سال نو را به عموم هموطنان و به‌ویژه به جامعه تبلیغی کشور تبریک گفت.
خاموشي

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه ورود به سال 95 حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی حلول سال نو را به عموم هموطنان و به ‌ویژه جامعه تبلیغی کشور تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

سال94با نام  مقدس حضرت صدیقه طاهره، فاطمه (سلام‌الله علیها) آغاز و در واپسین  روزهای امسال هم  با فاطمیه مقارن شد، ملت شریف ایران و دوستداران آن حضرت سال 94 را با عطر یاد و نام آن بانوی بی‌بدیل که سیدۀ نساء العالمین است، آغاز کردند  و با مدد از این بانوی بزرگوار و  سرور زنان عالم به استقبال  بهار 95 می‌روند. 

 

همواره حیات دوباره طبیعت بی‌جان و تحول درآن، حاوی پیامی است که ضرورت روییدن‌های پیاپی را به گوش همۀ ما زمزمه می‌کند و مخاطب این پیغام تعالی‌بخش، می‌تواند مجموعۀ پویا و پرتوان سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان منسجم‌ترین نهاد تبلیغی کشور باشد تا همچون سالی که گذشت و در آن گام‌های بلندی در عرصه توسعه فرهنگ دینی برداشت، سال جدید را نیز با اندیشه‌ها و هدف‌هایی بزرگ و با چشم داشتن به افق‌هایی متعالی در زمینه تبلیغ و توسعۀ فرهنگ دینی آغاز کند.

 

ضمن استعانت از قادر متعال که همگی ما را محبّ خاندان عصمت و طهارت، مروّج معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام، و خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد، فرارسیدن سال جدید را به یکایک آحاد ملت شریف ایران اسلامی، به‌ویژه جامعه‌ی تبلیغی کشور و اعضای مجموعه‌ی خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان خواهانم که سرآغاز فصل شکفتن بر عموم مردم خوب و فهیم کشورمان نویدبخش سالی سرشار از عافیت و بهروزی باشد./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات