۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۳۲۱۴۹۲
امام جمعه بابل:

ترکیب مجلس خبرگان آینده، ولایی تر و انقلابی تر از گذشته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با اشاره به انتخابات اخیر مجلس خبرگان رهبری، گفت: ترکیب مجلس خبرگان رهبری نسبت به گذشته انقلابی تر و ولایتمدار تر شده است.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در نمازجمعه این هفته شهرستان بابل با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: مصیبت شهادت حضرت زهرا مصیبتی عظما در جهان اسلام است و همه فضای جامعه اسلامی باید نشانه عزاداری این مصیبت نمایان باشد.

 

وی افزود: کمترین کار برای سالروز شهادت حضرت زهرا(س) سیاهپوش کردن فضای شهر و برگزاری مراسم ویژه به این مناسبت است.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با بیان این مطلب که جامعه امروز نیازمند سبک زندگی فاطمی است، اظهار داشت: باید فرهنگ فاطمی و سبک زندگی حضرت زهرا(س) جامعه برای جامعه امروز تبیین شود.

 

وی ادامه داد: روز عزای شهادت حضرت زهرا(س)، با راه اندازی دسته های عزاداری در سطح خیابان ها اوج ارادت و محبت جامعه اسلامی را به آن حضرت نشان داده شود.

 

حجت الاسلام روحانی با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات امسال، تصریح کرد: به رغم توطئه های دشمنان حضور حماسی مردم در انتخابات نشان دهنده همبستگی و حمایت ملی از نظام اسلامی بود.

 

وی افزود: متوسط حضور مردم در انتخابات دنیا حدود 30 درصد است اما در این انتخابات بالای 60 درصد مردم واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند.

 

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که انتخابات امسال بنیان های نظام اسلامی را مستحکم تر کرد، تاکید کرد: ترکیب مجلس خبرگان نسبت به گذشته انقلابی تر و ولایی تر از قبل شده است و افرادی متعهدتری نسبت به ولایت و نظام اسلامی وارد این مجلس شده اند.

 

وی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی به رغم وجود برخی نگرش ها اکثر نمایندگان نمایندگان انقلابی و ولایی هستند.

 

وی با اشاره به اظهار نظر برخی از افراد منتخب مجلس دهم که سبب نگرانی جامعه را فراهم کرد، گفت: نمایندگان باید مراقب کلام و رفتار خود باشند زیرا مردم به دقت رفتار و عملکرد آنها را مورد رصد قرار می دهند.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به آزمایش موشکی جدید سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می کردند که پس از برجام می توانند قدرت ایران را در عرصه فضایی بکاهند اما فناوری موشکی سپاه پاسداران موجب حیرت دشمنان شد.

 

وی افزود: فناوری موشکی ایران یک سامانه دفاعی از کشور است که در صورت بروز هر گونه تهدید نظامی درس فراموش نشدنی و پشیمان کننده به دشمنان این ملت خواهد داد.

 

امام جمعه بابل با محکوم کردن فضا سازی اخیر برخی دولتهای عرب علیه حزب الله لبنان، تصریح کرد: پیروزی های امروز جریان مقاومت و حزب الله، جریان وابسته و مزدور استکبار و صهیونیست را در منطقه را به ترس انداخته است./1313/201/ب3

ارسال نظرات