۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۳۲۰۳۶۴
لاریجانی در جمع خبرنگاران:

آیت الله واعظ طبسی یکی از استوانه های انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کشور خلاء حضور آیت الله واعظ طبسی را حس می کند، اظهار داشت: ایشان یکی از ستون های انقلاب اسلامی بود.
لاريجاني

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر علی لاریجانی در بدو ورود به مشهد مقدس در جمع خبرنگاران گفت: آیت الله واعظ طبسی یکی از استوانه های انقلاب بود و ایشان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی در پیش برد اهداف و ساماندهی وضعیت کشور داشت.


رییس دستگاه قانون گذاری کشور با بیان اینکه امروز خلاء حضور ایشان در کشور حس می شود تاکید کرد: امیدواریم خداوند ایشان قرین رحمت کند.


رییس مجلس روز گذشته نیر با صدور پیامی درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت بود.

 

در بخشی از این پیام آمده است: با تلاش بی‌وقفه، مجاهدت و مساعی شایسته آیت‌الله واعظ طبسی طی سال‌های متمادی، بارگاه معنوی و حرم مطهر قدسی و منور رضوی به یک مرکز ممتاز و شایسته از اماکن متبرک برای مسلمانان و به ویژه شیعیان و عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) از سراسر جهان تبدیل گردید و تسهیلات فراوانی را در خدمت‌رسانی به زائران و ارادتمندان به نگین درخشان امامت، حضرت امام رضا (ع) که مردم ما افتخار میزبانی از ایشان را دارند، فراهم ساخت و بدون شک فقدان ایشان، ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای تمامی دوستداران اهل بیت (ع) خواهد بود./858/د102/ج

 

ارسال نظرات