۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۱۹۳۳۲
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی؛

حضور مردم در انتخابات 7 اسفندماه جلوه زیبایی از مردم‌سالاری دینی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک با تشکر از حضور پرشور مردم اعلام کردند؛ حضور مردم در انتخابات جلوه زیبایی از مردم‌سالاری دینی بود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آّباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و هوشنگ بازوند، استاندار لرستان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری انتخابات در استان تقدیرکردند.

 

در این پیام آمده است: هفتم اسفند ماه با عنایت الهی و حضور پرشور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه، با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد و ما شکرگذار این نعمت هستیم.

 

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان حضور مردم در انتخابات جلوه زیبایی از مردم‌سالاری دینی بیان شده است که در برابر چشم جهان اسلام و جهانیان به نمایش گذاشته شد.

 

در ادامه این پیام آمده است: شرکت مردم ولایی استان حضوری بی‌نظیر، انتخابی با بصیرت و لبیکی جانانه به رهبرمعظم انقلاب بود.

 

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان با بیان این که استان لرستان بار دیگر شاهد حضور مردم همیشه در صحنه استان بود، افزوده شده است: مردم فهیم ولایی لرستان کارنامه درخشان دیگری از خود در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشتند.

 

در ادامه این پیام آمده است: اینجانبان با تقدیر و تشکر از حضور عظیم و غرورآفرین مردم همیشه در صحنه استان در عرصه تصمیم گیری برای سرنوشت کشور، از خداوند متعال توفیق همگان را در پاسداری از ارزش‏‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت کشور و تعالی جامعه، مسألت داریم.

 

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان افزوده شده است: از همه کسانی که با تلاش و پیگیری خود زمینه تحقق این افتخار ملی اسلامی را فراهم کرده‌اند، به ویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی به‌ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی، قدردانی می شود.

 

در پایان این پیام آمده است: برای نمایندگان و منتخبان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت داریم./9459/203/ب1

ارسال نظرات