۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۳۰۲

بد اخلاقی انتخاباتی در قم

خبرگزاری رسا ـ در حالی که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آقایان لاریجانی، آشتیانی و بنایی را به عنوان سه کاندیدای مورد حمایت خود معرفی کرده است، برخی از جریان های سیاسی در قم اقدام به شیطنت و بداخلاقی رسانه ای مبنی بر القای حذف حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی از لیست جامعه مدرسین کردند.
حجت الاسلام و المسلمين محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي حجت الاسلام محمد رضا آشتياني انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در حالی که تنها سه روز به برگزاری انتخابات زمان باقی مانده است، در شهر مقدس قم شاهد برخی بد اخلاقی های انتخاباتی برای از میدان به در کردن رقبا هستیم.

 

بر اساس این گزارش، در هشتمین روز از تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سامانه پیامکی که پیش از این نیز اخبار و برنامه های یکی از کاندیداهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اطلاع رسانی کرده بود، با ارسال پیامکی به تلفن های همراه شهروندان قمی این گونه القا کرد که حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی از لیست انتخاباتی جامعه مدرسین حذف شده است.

 

این بداخلاقی انتخاباتی بلافاصله با واکنش ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی مواجه شد.

 

در اطلاعیه صادره از سوی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی ضمن تقبیح این حرکت و شایعه که از سوی گروهی خاص منتشر شده، بر حمایت جامعه مدرسین از وی تصریح و تاکید شده است که حمایت و تبلیغ افراد و گروه ها و نهادها با صبغه اصولگرایی از حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی بلامانع است. 

 

کانال تلگرامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در واکنش به این شایعات و القائات، بار دیگر خبر مربوط به حمایت از سه کاندیدا در قم را بازنشر کرد.

 

گفتنی است، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، علی لاریجانی، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی و حجت الاسلام علی بنایی را به عنوان سه کاندیدای مورد حمایت خود در استان قم معرفی کرده است./924/پ203/ج
 

ارسال نظرات