۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۶۳۰۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور حداکثری در انتخابات، عامل تقویت اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به دسیسه های دشمنان و اهداف پلیدشان در همه انتخابات‌ها اشاره کرد و گفت: حضور گسترده، فعال و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای همواره بیانگر حمایت قاطع آحاد جامعه از انقلاب و نظام و همچنین خنثی کننده توطئه ها و دسیسه های دشمن بوده است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از روحانیان مرکز استان به مسأله ولایت فقیه در جامعه دینی اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه ریشه در معارف دینی دارد و به نوعی تداوم‌ بخش راه انبیاء، اولیای الهی و ائمه معصومین(ع) است که مردم با پیروی از آن می‌توانند در برابر دشمنان پیروز شوند.

 

وی با بیان این که امام‌خمینی(ره) به عنوان رهبر معنوی و برجسته دینی ایران در بین مردم از جایگاه رفیع مرجعیت برخوردار بودند و حرکت مذهبی و سیاسی را با همراهی مردم در ایران شروع کرد و توانست به مرور زمان این حرکت را در بین مردم گسترش دهد، ادامه داد: امام خمینی(ره) با ترویج مبانی و ارزش‌های اسلامی بین مردم توانست زمینه برپایی انقلاب اسلامی را در ایران فراهم کند.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که میزان سنجش مسؤولان از سوی مردم به ولایتمداری آنها بستگی دارد، خاطرنشان کرد: تنها تبعیت از ولی فقیه به مسؤولان مشروعیت می دهد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همگان باید بدانند که ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام است.

 

حجت الاسلام شکریان شناخت ولایت را یک رسالت مهم دانست و با بیان این که تنها با ولایت می توانیم از مسیرهای بحرانی عبور کنیم، ادامه داد: اگر امروز نظام اسلامی به الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده به برکت ولایت فقیه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می داند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است.

 

وی تفرقه و اختلاف را خواست اصلی دشمنان نظام دانست و با بیان این که هر گونه اختلاف افکنی خیانت به نظام و ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در مسیر اهداف دشمنان گام بر ندارند.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت حول محور ولایت در جامعه اسلامی تأکید کرد و با بیان این که مسؤولان باید در همه امور تابع محض ولایت فقیه باشند، ادامه داد: پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب یک تکلیف شرعی است.

 

وی با بیان این که دشمنان در سه دهه اخیر از هر فرصتی برای از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در ایران اسلامی استفاده کردند، گفت: خوشبختانه و به لطف خداوند متعال، هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه توطئه های خصمانه و شوم آنها در این خصوص خنثی کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ولایت فقیه بیش از سه دهه افتخار، عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، تصریح کرد: امروز نیز برای ادامه این روند باید مطیع محض رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشیم.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات خبرگان رهبری سدی در مقابل توطئه دشمنان است.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه با بیان این که مردم ایران اسلامی همواره بصیرت و آگاهی خود را در تمامی انتخابات ها حفظ کرده‌اند و آرمان‌های انقلاب با حضور آگاهانه و با شور و شعور مردم در همه عرصه‌ها امکانپذیر است، تصریح کرد: مردم همواره در صحنه‌های اصلی انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده‌اند و امروز نگاه همه دنیا به مردم ایران است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به دسیسه های دشمنان و اهداف پلیدشان در همه انتخابات‌ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حضور گسترده، فعال و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای همواره بیانگر حمایت قاطع آحاد جامعه از انقلاب و نظام و همچنین خنثی کننده توطئه ها و دسیسه های دشمن بوده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات با مشارکت همه نیروهای وفادار به نظام و متعهد و معتقد به انقلاب اسلامی برای خلق حماسه سیاسی دیگر جلوه دیگری از نمایش اقتدار ایران اسلامی در مقابل همه هجمه ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده به  نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر تقویت جایگاه ولایت و حمایت از رهبری عظیم‌الشأن انقلاب در مجلس خبرگان رهبری آینده خاطرنشان کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند برای تغییر نظام جمهوری اسلامی و یا استحاله آن باید ابتدا این جایگاه را تضعیف کنند و یا از بین ببرند که به حول قوه الهی مردم بصیر ایران اسلامی از توطئه ها و دسیسه های آنها آگاهند و پیوند امام امت و رهبر گرانقدر انقلاب با مردم و پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است./950/202/ب3

ارسال نظرات