۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۱۶۰۱۳
امام جمعه سراب:

حضور در راهپیمایی و انتخابات دفاع از اصل نظام و ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی گفت: طرح شعارهای انقلابی و ضد استکباری و حضور در این دو صحنه سیاسی مهم و حساس در حقیقت دفاع و حمایت از اصل نظام و ارزش های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب عصر امروز در نشست بصیرت افزایی در جمع بسیجان و عشایر استان با بیان این‌که عشایر ذخایر انقلاب و کشورند، ابراز داشت: این جمله‌ای است از امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی که در حق عشایر غیور کشور بیان داشتند.


وی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مستضعفان جهان دانست و ابراز داشت: امام راحل به صحنه آمد تا حق مستضعفان را از مستکبران جهان بگیرد، امام راحل با فریاد هیهات منا الذله در برابر استکبار جهانی ایستاد و دشمن را مضمحل از کشور بیرون راند.


امام جمعه سراب عشایر را یکی از اقشار مستضعف عنوان و تأکید کرد: امام امت عشایر را ذخیره انقلاب و کشور می خواند، امروز وظیفه دولت رسیدگی به وضع روستایان و عشایر کشور است تا این قشر مستضعف جامعه نیز در رفاه و آسایش به زندگی بپردازند.


حجت الاسلام اکرمی با اشاره به رصد رسانه های داخلی و خارجی و بررسی شرایط این دو رخداد حساس، ادامه داد: دشمن مترصد حضور ملت است و برنامه های خود را علیه نظام به بعد از راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفت اسفند موکول کرده است.


وی حضور گسترده مردم را عامل یأس دشمن و فرح دوستان دانست و ابراز داشت: طرح شعارهای انقلابی و ضد استکباری و حضور در این دو صحنه سیاسی مهم و حساس در حقیقت دفاع و حمایت از اصل نظام و ارزش های انقلاب اسلامی است.


امام جمعه سراب حضور کم رنگ مردم را سبب ساز توطئه های جدید دشمن و جسارت هر چه بیشر استکبار علیه انقلاب است، تأکید کرد: مردم با حضور خود در صحنه از بروز چنین فتنه ها و مشکلاتی پیش گیری کرده و امنیت و اقتدار را به ارمغان می آورند.


وی پیروی از ولایت را تضمین کننده آینده کشور و ملت ایران دانست و گفت: این دو رخداد در حقیقت امتحانی برای ملت ایران است، ملت به امید خدا در این آزمون ها پیروز بیرون خواهند آمد و سبب شادی شهیدان و امام راحل خواهند شد.


حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که هرکس مختار است به هرکس که دوست دارد رأی بدهد، اما باید به کسی رأی داده شود که بتواند سکان قانون گذاری را در دست بگیرد، فردی که به عنوان نماینده به مجلس می رود بتواند از حق و حقوق مردم دفاع کند/854/203/ب1

ارسال نظرات