۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۳۱۵۶۹۳
امام جمعه شهرضا:

رد یا عدم احراز صلاحیت به معنی عدم کفایت افراد نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا گفت: رد یا عدم احراز صلاحیت به معنی عدم توانایی افراد نیست، این افراد می توانند در سایر مناسب و مقام ها و پست ها خدمت کنند.
امام جمعه شهرضا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا، ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و دهاقان عنوان کرد: فعالیت و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است، خداوند به افراد لطف می کند و به آن ها این فرصت را می دهد که در نظامی که یاد و نام خداوند و خون شهدا پشتیبان آن است خدمت کنند.
 
وی اضافه کرد: هر اقدامی که انجام می شود، باید برای رضای خداوند باشد و در آن رضای خداوند را در نظر داشته باشیم، در پایان تمام امور، آنچه باقی می ماند ذکر ثمره اعمالی است که انجام داده ایم.
 
امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری اظهار کرد: تمامی داوطلبان باید تلاش کنند به گونه‌ای عمل کنند که آرامش جامعه حفظ شود و در جریان تبلیغات به کسی توهین نشود.
 
حجت الاسلام یعقوبی تأکید کرد: برگزاری انتخابات در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است، بنابراین نباید انتخابات را وسیله و ابزاری برای تخریب شخصیت دیگران و ایجاد تنش در جامعه قرار دهیم.
 
وی با اشاره به اعلام فهرست اسامی افراد تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، گفت: این اقدامی است که بر اساس قانون انجام شده است و باید به آن احترام گذاشت، افراد تأیید صلاحیت شده باید برای رضای خدا عمل کنند و افراد رد صلاحیت شده یا عدم افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشده است، نیز باید حکم قانون را بپذیرند.
 
حجت الاسلام یعقوبی تأکید کرد: رد یا عدم احراز صلاحیت به معنی عدم توانایی افراد نیست، این افراد می‌توانند در سایر مناسب و مقام ها و پست ها حضور یابند و به مردم، نظام و ولایت خدمت کنند.
 
وی تصریح کرد: داوطلبان ورود به مجلس و طرفداران آن ها باید تلاش کنند تا از بیان سخنانی که موجب اختلاف افکنی و تفرقه می شود پرهیز کنند و اجازه ندهند آرامش جامعه خدشه دارد شود.
 
امام جمعه شهرضا اظهار کرد: نمایندگی مجلس شورای اسلامی رسالتی خطیر و وظیفه ای بزرگ است، مجلس عصاره ملت است و باید افرادی در آن حاضر شوند که نمایان گر هوش، استعداد و خلقیات متعالی یک ملت باشند، بنابراین مردم نیز باید تلاش کنند تا افراد اصلح را شناسایی کرده و روانه مجلس کنند.
 
حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: داوطلبان ورود به مجلس باید برای التزام به دستورات الهی در تبلیغات و در صورت موفقیت در دوران انجام رسالت نمایندگی مردم در مجلس به نماز متوسل شوند و به این وسیله از درگاه خداوند یاری بجویند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مرجعیت و روحانیت پیشگاه انقلاب بود و مردم از آن حمایت کردند، حرکتی الهی برای احیای احکام دین و دستورات اسلام انجام شد، اگر مشکلی هست نباید روحانیت را مقصر دانست، روحانیت در نظام مظلوم واقع شده است.
 
امام جمعه شهرضا در پایان گفت: رد یا عدم احراز صلاحیت به معنی عدم توانایی افراد نیست، این افراد می توانند در سایر مناسب و مقام ها و پست ها خدمت کنند./868/202/ب2
ارسال نظرات