۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۳۱۵۳۱۷
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب:

خدمت به مردم و رسیدگی به محرومان در انقلاب اسلامی یک اصل است/ ایران برای دفاع از عزت و شرف خود هیچ حدی و مرزی نمی شناسد

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به دستگیری متجاوزان به آب های ایران توسط دلاورمردان سپاه، گفت: اولین پیام این اقدام شجاعانه این است که ملت ایران برای دفاع از مرزها و عزت و شرف خود هیچ حدی و مرزی نمی شناسد.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني، رييس دفتر مقام معظم رهبري حجت الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پروژه های حاشیه شهر مشهد در محل ورزشگاه شهید بختی گفت: خدمت به مردم و رسیدگی به محرومان از اصول اسلام است که البته این مهم به دلیل توطئه ها و کارشکنی های دشمنان طی 37 سال گذشته با فراز و نشیب هایی رو به رو بوده است.


وی با بیان این که در حاشیه شهری مانند مشهد که پایتخت معنوی ایران به شمار می رود، نباید وضعیت به گونه ای باشد که عده ای به نان شب محتاج باشند، خطاب به دست اندرکاران ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد، افزود: مسلم است که شما هیچ انگیزه ای جز خدمت به اسلام ندارید؛ به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به همه شما دست مریزاد می گویم و از خدا پاداش خیر برایتان آرزومندم.


حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز به دلیل آمادگی و قدرت نیروهای مسلح ما، دشمن کوچک ترین حرکتی علیه ایران نمی تواند بکند چرا که اگر می توانستند قطعا به ما مهلت نمی دادند.


دستگیری نظامیان متجاوز آمریکا پاسخی مناسب به انفجار هواپیمای ایرباس توسط ناو وینسنس بود
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان این که عزت و افتخار ما مرهون ایستادگی های ما است، به دستگیری متجاوزان به آب های خلیج فارس توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه، اشاره و اظهار کرد: این اقدام شجاعانه و پخش تصاویر آن در جهان بار دیگر ذلت مستکبران را اثبات کرد چرا که این متجاوزان فرستاده ارتشی بودند که داعیه برترین و مجهزترین ارتش ها را دارد و حتی اروپای متمدن را هم استثمار کرده است.


وی با اشاره به اهدای نشان شجاعت به نیروهای دستگیرکننده متجاوزان، خاطرنشان کرد: این اقدام پاسخ مناسبی به حمله ددمنشانه ناو وینسنس آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس در سال 67 بود که طی آن حدود 300 نفر از جمله زنان و کودکان و غیرنظامیان به شهادت رسیدند اما سردمداران استکبار جهانی به فرمانده این عملیات، نشان شجاعت دادند در حالی که وی شایسته نشان جنایت بود.


پیام دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی؛ ملت ایران برای دفاع از عزت و شرف خود هیچ حدی و مرزی نمی شناسد
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تأکید کرد: اولین پیام دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی این است که ملت ایران برای دفاع از مرزها و عزت و شرف خود هیچ حدی و مرزی نمی شناسد و در این راه با رهبرش پیمان خون بسته است.


رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به ارکان هر حرکت اسلامی از دیدگاه امیرمؤمنان علی(ع)، ادامه داد: ملت ما به خوبی قدردان نعمت ولایت هستند؛ اگر روزی ندای «هَل مِن ناصر یَنصُرُنی» امام حسین(ع) در کربلا با نیزه و شمشیر پاسخ داده شد، امروز اگر رهبر معظم انقلاب به عنوان فرزند آن امام عزیز برای یاری دین لب تر کنند، میلیون ها نفر بسیجی بسیج می شوند و این جان نثاری ها در اثر اخلاص عملی و رفتاری رهبری است./930/پ202/ج

 

ارسال نظرات