۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۳۱۳۲۹۴
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

محور برنامه‌های دهه فجر همدلی و نشاط برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: محوریت برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال همدلی، وحدت و شورآفرینی در جامعه در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است.
حجت الاسلام سالاري- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي حجت الاسلام سالاري- ستاد گراميداشت دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در جلسه کمیته اجرای مراسم ستاد دهه فجر استان که در محل دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، بر همکاری و هماهنگی دستگاه ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری پرشور و شعور مراسم دهه فجر تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت این دهه برنامه‌های متعددی از سوی کمیته‌های مختلف پیش‌بینی شده است، افزود: این برنامه ها با محوریت و مشارکت مردم در طول دهه فجر برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه رویکرد اصلی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال همدلی و وحدت و شورآفرینی در جامعه است، خاطرنشان کرد: با توجه در پیش بودن دو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تلاش می شود برنامه‌های دهه فجر زمینه‌ساز مشارکت حداکثری و تحقق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو شوند.

 

وی ادامه داد: انقلاب و نظام اسلامی دستاوردهای متعددی را نصیب کشور و ملت کرده که دهه فجر فرصت مناسبی برای تشریح و تبیین این دستاوردها برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان است.

 

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: بر این اساس می بایست در دهه فجر رسانه‌ها و سایر نهادها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف سعی در انتقال و معرفی این دستاوردها به مردم جامعه داشته باشند.

 

وی دهه فجر را همچنین فرصت مناسبی برای تحقق ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه دانست و تصریح کرد: دهه فجر مسیر جدیدی را برای تحقق بخشیدن به ارزش های اسلامی و دینی در این سرزمین ایجاد کرد و گرامیداشت این ایام درواقع گرامیداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه بزرگداشت دهه مبارک فجر، گرامیداشت ارزش ها و آرمان های دینی و انقلابی و پاسداشت از مجاهدت رزمندگان و خون شهدای راه اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: برگزاری پرشور و شعور مراسم دهه فجر تجدید میثاق ملت با آرمان‌های امام و انقلاب است.

 

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی در این کشور منجر به تجدید حیات اسلام در جهان شد، تصریح کرد: درواقع انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران مقدمه تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان است به همین دلیل می بایست سالروز پیروزی انقلاب و استقرار این نظام الهی گرامی داشته شود.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: انقلاب و نظام اسلامی اعتماد به نفسی که مقدمه و پشتوانه تمدن بزرگ اسلامی است را احیا کرد از این رو باید عظمت و شکوه انقلاب و اهداف و آرمان‌های اصیل آن به نسل‌های آینده به صورت شایسته‌ای معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر و پیروزی انقلاب و در پی آن استقرار نظام مقدس اسلامی در ایران، مردم این کشور را به امتی واحده در برابر دشمنان اسلام و مقابله با ظالمان تبدیل کرد، تصریح کرد: به فضل الهی در طول حدود چهار دهه اخیر ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان بر روی آرمان های اصیل خود باقی مانده و در مسیر تحقق اهداف غایی اسلام ناب حرکت می کنند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران در دهه فجر، الگوی جدیدی از حاکمیت مردم برای تعیین سرنوشت خود در سایه احکام و تعالیم اسلامی را خلق کرده و مسیر تازه ای را برای تحقق به ارزش‌های اسلامی و انسانی در جامعه برگزیدند که تاکنون نیز در این مسیر به مؤفقیت ها و دستاوردهای عظیمی نائل شده اند از این رو باید سالگرد این رویداد بابرکت به صورت شایسته، گرامی داشته شود./9314/202/ب1

ارسال نظرات