۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۱۲۱۸۱
آیت الله طبرسی در واکنش به سخنان رییس جمهور:

انتخابات مهندسی شده و هدف‌دار در طول تاریخ نظام برگزار نشده/ شورای نگهبان امانت‌دار و حافظ قانون اساسی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با اشاره به سخنان رییس جمهور و مهندسی شدن انتخابات، گفت: انتخابات مهندسی و هدف دار در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی برقرار نشده و در این دوره هم، چنین نخواهد بود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز مازندران با بیان این که تقوا امری مهم و اساسی است که باید در راستای بهره گیری از آن کوشا باشیم، گفت: ضرورت دارد انسان تقوامحوری را سرلوحه امور خود قرار دهد.


امام جمعه ساری با اشاره به این که دین مبین اسلام به مسائل اقتصادی نگاه ویژه ای دارد، بیان داشت: دین ما به تولیدات داخلی و توانمندی در این عرصه توجه کرده که باید به امور اقتصادی توجه کنیم.


آیت الله طبرسی ادامه داد: نیاز است به تولیدات داخلی نگاه ویژه ای داشته و تلاش کنیم زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مطالبات ارزشمند رهبری معظم انقلاب را فراهم کنیم.


وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی دوازده سال با تحریم ها مواجه بودند که دولت در دو سال اخیر برجام را به فرجام رسانده و تحریم ها رفع شده که این در سایه وحدت و استقامت ملت ایران است
.


نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از دولت و مردم درباره به ثمر رسیدن برجام و رفع تحریم ها تقدیر و سپاس داریم که نیاز است هوشیاری لازم را در خصوص اقدامات پس از برجام دشمن داشته باشیم.


آیت الله طبرسی بر حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رأی تاکید کرد و بیان داشت: دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم و بنا به فرموده مقام معظم رهبری نباید افراد ناصالح وارد مجلس شوند.


امام جمعه ساری با بیان این که شورای نگهبان امانت دار و حافظ قانون اساسی است، گفت: افرادی که نظام اسلامی را قبول ندارند جایگاهی برای حضور در مراکز تصمیم گیری ندارند.


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سخنان رییس جمهور و مهندسی شدن انتخابات، خاطرنشان کرد: انتخابات مهندسی و هدف دار در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی برقرار نشده و در این دوره هم، چنین نخواهد بود.


وی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه ششم بهمن آمل تصریح کرد: ضرورت دارد حماسه ششم بهمن آمل گرامی داشته شود که امام راحل از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند./1314/201/ب1

ارسال نظرات