۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۳۱۰۸۱۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حرکت کمیته امداد در رسیدگی به نیازمندان پیروی از سیره اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان کمیته امداد را زیر مجموعه ولایت ورهبری عنوان کرد و گفت: حرکت کمیته امداد در رسیدگی به نیازمندان همان سیره اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعدازظهر امروز در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان، گفت: از آرمان های امام بزرگوار خدمت به محرومان بوده است.


وی با اشاره به دستور تأسیس کمیته امداد از سوی امام راحل پس از پیروزی انقلاب، افزود: جمهوری اسلامی برای رسیدگی به امور نیازمندان اقدامات شایسته ای در طول عمر انقلاب انجام داده است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه از کمیته امداد به عنوان مجموعه ای منسجم یاد و تصریح کرد: کمیته امداد عملکرد درخشانی در رسیدگی به نیازمندان داشته است.


وی با بیان این که کمیته امداد امتیازات خاصی نسبت به دیگر ادارات دارد، خاطرنشان کرد: دستگیری از نیازمندان و حرکت کمیته امداد در این راستا، همان سیره پیامبر و اهل بیت(ع) بوده است.


نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: کمیته امداد یک مجموعه مردمی و شبکه نیکوکاری است.


وی در ادامه یادآور شد: بیشترین خدمات کمیته امداد از طریق صدقات، زکات، حامیان دریافت می کند واین رابطه مستحکم با مردم ومردمی بودن است.


کمیته امداد زیر مجموعه ولایت و رهبری است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی کمیته امداد را زیر مجموعه ولایت ورهبری عنوان کرد و اظهار داشت: ساماندهی ستاد زکات، هدفمند کردن درآمدهای این بخش به عنوان کمک به محرومان، بحث اشتغال و خودکفایی برای افرادی که توانایی انجام کار را دارند باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.


جاسم محمدی، مدیر کل کمیته امداد استان لرستان، در ادامه این دیدار گفت: رویکرد جدید این نهاد استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود برای توانمندسازی خانواده ها خواهد بود.


وی با اشاره به روحیه انقلابی حاکم بر کمیته امداد عنوان داشت: توجه به مباحث اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی، تکریم خانواده ها  از برنامه های راهبردی جهت مبارزه با فقر و بیکاری در این نهاد است./9451/202/ب1

ارسال نظرات