۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۳۰۹۱۸۴

معرفی نفرات برتر بخش اذان و معارف مسابقات سراسری قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ بخش دوم مسابقات سراسری قرآن کریم با معرفی نفرات برتر اذان و معارف به پایان رسید و مسابقات در بخش های حفظ و قرائت پیگیری می شود.
مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با پایان یافتن بخش دوم سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از صبح امروز آغاز شد، نفرات برتر بخش اذان و معارف معرفی شدند.


بر این اساس بخش اذان با شرکت 31 متسابق به نمایندگی از استان های کشور در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد و در این بخش مهدی خطیب فر از استان البرز به عنوان نفر اول معرفی شد و محمد حسن توفیق زاده از فارس و محمد کاظمی از تهران عناوین دوم و سوم را کسب کردند.


در بخش معارف 31 شرکت کننده خواهر و برادر به رقابت پرداختند و در بخش خواهران سپیده مختاری از تهران، زهرا محمدی از اصفهان و هدی فتحی از مازندران حائز مقام اول تا سوم شدند.


در همین بخش در  رقابت برادران به ترتیب حسن فرخی مقدم از ایلام، سید مهدی هاشمی از اصفهان و عیسی محمودی از خوزستان اول تا سوم شدند.


مسابقات معارف در بخش خواهران در مجتمع بعثت کرمانشاه و مسابقات اذان و معارف برادران در مجتمع انتظار کرمانشاه برگزار شد.


متسابقین اذان و معارف در بخش دوم سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز به رقابت پرداخته و شامگاه گذشته به کار خود پایان دادند و مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر در بخش دوم مسابقات نیز شامگاه گذشته برگزار شد.


این دوره از مسابقات از روز آینده در بخش حقظ و قرائت پیگیری می شود و تا پنجم دی ماه به کار خود پایان می دهد.


لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم از کتاب «مهاجران الی الله» که خلاصه ای از زندگینامه قاریان جان باخته در فاجعه منا در آن گنجانده شده و به همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تألیف و منتشر شده است رونمایی شد./857/203/ب1

ارسال نظرات