۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۰۹۰۷۲

راه‌اندازی کمپین آزادسازی کودکان فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی

خبرگزای رسا ـ یک کمپین آنلاین بین‌المللی به چند زبان مختلف، با هدف تلاش برای آزادی کودکان فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی راه‌اندازی شد.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یک کمپین آنلاین بین‌المللی به چند زبان مختلف، روز گذشته با هدف تلاش برای آزادی کودکان فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی راه‌اندازی شد. این کمپین با استفاده از هشتگ «آزادی احمد مناصره» (#FreeAhmadManasrah) در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توئیتر تلاش خواهد کرد که با فشار به رژیم صهیونیستی زمینه را برای آزادی احمد مناصره و دیگر کودکان دربند این رژیم فراهم کند.

 

ماه گذشته، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد بازجوهای صهیونیستی با متهم کردن احمد مناصره، نوجوان 13 ساله فلسطینی، به چاقوزنی، بر سر او فریاد می‌کشیدند و با خشونت او را مورد بازجویی قرار داده بودند.

 

در این فیلم مناصره شروع به گریه کرده و اتهاماتی را که علیه او عنوان می‌کنند، می‌پذیرد، هرچند که می‌گوید هیچ‌کدام از چیزهایی که گفته می‌شود را به یاد نمی‌آورد.

 

تا پایان ماه اکتبر 2015، 307 کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر بوده‌اند.

 

گزارش‌های زیادی از نحوه برخورد غیرانسانی با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی منتشر شده؛ این در حالی است که جامعه جهانی توجه چندانی به این گزارش‌ها ندارد./994/ب102/د

ارسال نظرات