۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۳۰۸۸۶۴
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

سازمان ملل در قبال کشتار شیعیان نیجریه واکنش نشان دهد/ ناامنی کشورهای غربی زاییده دست خودشان است

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با بیان این که سازمان ملل در قبال کشتار شیعیان نیجریه واکنش نشان دهد، گفت: این سازمان با وجودی که خود را عاملی برای صلح جهانی می داند برای کشتار شیعیان نیجریه موضع گیری نداشته و چیزی بیان نکرده است.
يوسفيان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با محکومیت کشتار شیعیان نیجریه اظهار داشت: این کشتار همزمان با قطعنامه سازمان ملل در محکومیت جمهوری اسلامی ایران در خصوص حقوق بشر بود.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که سازمان ملل در قبال کشتار شیعیان نیجریه واکنش نشان دهد، بیان داشت: این سازمان با وجودی که خود را عاملی برای صلح جهانی می داند برای کشتار شیعیان نیجریه موضع گیری نداشته و چیزی بیان نکرده است.


وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد سازمان ملل نسبت به کشتار مردم مظلوم واکنش نشان داده و اهتمام شایسته ای در این راستا داشته باشد که امری مهم و اساسی است.


یوسفیان ملا ادامه داد: دخالت های آشکار و پنهان اعراب مرتجع با پرورش گروه ها تکفیری داعش، القاعده و النصره مزاحمت برای جهان اسلام و کشورهای منطقه ایجاد می کند.


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با بیان این که روزی آمریکا و اتحادیه اروپا بیان می کردند به ایران سفر نکنید و در این کشور سرمایه گذاری نداشته باشید، تصریح کرد: غرب تلاش داشت تا ایران اسلامی را در شمار کشورهای ناامن جهان قرار داده و از این امر به سود خود بهره برداری کند.


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای غربی که ایران اسلامی را کشوری ناامن معرفی می کردند امروز خود در ناامنی قرار گرفتند که شاهد وضعیت آن ها هستیم.


یوسفیان ملا تصریح کرد: ناامنی کشورهای غربی زاییده دست خودشان است که در حال تجربه این وضعیت به سر برده و در آن گرفتار شدند.


وی با تاکید بر این که ایران اسلامی امن ترین کشور جهان است، گفت: به برکت خون های پاک شهدا، تلاش های امام راحل و مقام معظم رهبری در امنیت والایی قرار داریم که ضرورت دارد به بهترین نحو ممکن قدر آن را بدانیم.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با وجود امنیت و آرامشی که دارد در مرحله عزت و اقتدار قرار داشته که باید این مسیر ارزشمند و متعالی را به درستی سپری کنیم./1314/302/ب1

ارسال نظرات