۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۳۰۸۶۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع بررسی مسائل جهان اسلام

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تا پایان سال جاری کارگاه های آموزشی با محوریت بررسی مسائل جهان اسلام و با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه در لرستان برگزار می شود.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری 12 کارگاه آموزشی با بررسی مسائل جهان اسلام در استان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این که این 12 کارگاه در همه شهرستان های لرستان برگزار می شود، افزود: این کارگاه های آموزشی با حضور طلاب، مبلغان و اساتید حوزه های علمیه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مهدوی هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی را آشنایی با مباحث روزمربوط به جهان اسلام به‌ ویژه جریان‌های تکفیری بیان کرد.

 

وی در ادامه بصیرت‌افزایی طلاب در زمینه مسائل روز جهان اسلام را از دیگر اهداف برگزاری کارگاه های آموزشی عنوان کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه و رسالت سنگین روحانیان و مبلغان در جامعه خاطرنشان کرد: طلاب ما باید در عرصه های گوناگون به ویژه مسائل روز جامعه و جهان اسلام آگاه باشند.

 

وی با تأکید بر این که مهم ترین رمز موفقیت طلاب در انجام رسالت خویش مطالعه، تحقیق و پژوهش است، افزود: افزون بر فراگیری دروس حوزوی و تحصیلی باید زمینه افزایش آگاهی طلاب فراهم شود.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که طلاب ما نباید فقط به دروس حوزوی خویش اکتفا کنند، اظهار داشت: طلبه های ما باید توانایی کافی در عرصه تبلیغ را داشته باشند و بتوانند در عرصه بین المللی نیز نقش آفرینی کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که امروز جریان تکفیری و شیعه‌هراسی از مباحث مهم در جهان اسلام است، گفت: توانایی طلاب ما در پاسخگویی به شبهات باید چمگیر باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: برگزاری این کارگاه های آموزشی که با حضور اساتید برجسته کشوری پیرامون بررسی مسائل جهان اسلام برگزار می شود، ارتقا سطح علمی و تبلیغی طلاب است.

 

وی افزود: پس از برگزاری 12 کارگاه آموزشی یک جلسه اختتامیه از سوی تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می شود./9459/302/ب3

ارسال نظرات