۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۷۰۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

پیشرفت های کشور در سایه مقاومت ملت ایران حاصل شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه این تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته که موجب تعجب دشمنان شده است، گفت: هیچ قدرتی توانایی رویارویی با اقتدار و عظمت ملت ایران را ندارد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار هیأت مدیره کانون مهندسان قائمشهر با اشاره به این که پیشرفت ها و خدمات صورت گرفته در 36 اخیر قابل مقایسه با پیروزی قبل از انقلاب اسلامی نیست، افزود: انقلاب اسلامی استقلال و خودکفایی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب، کشور در بسیاری از خدمات و صنایع وابسته به شرق و غرب بود، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشورمان در بسیاری از صنایع به خودکفایی رسیده و حتی به صادر کننده آن محصول به کشورهای دیگر تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امام خمینی(ره) خودباوری را به ملت ایران هدیه داد، تصریح کرد: در سایه این خودباوری، عزت و افتخاری به دست آمده است که تا پیش از این وجود نداشته است.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ایران اسلامی از نیروهای جوان و با استعدادی برخوردار است، گفت: باید بستری برای بروز این استعدادها در داخل کشور فراهم شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تحریم های یک جانبه غربی ها علیه کشورمان اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی ها فکر می کردند با تحریم ها می توانند مانع از پیشرفت ایران اسلامی شوند، بیان داشت: تحریم ها ابزار بسیار مناسبی برای خودکفایی و پیشرفت کشورمان در بخش های گوناگون شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه این تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته که موجب تعجب دشمنان شده است، ادامه داد: هیچ قدرتی توانایی رویارویی با اقتدار و عظمت ملت ایران را ندارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز مستبکران عالم همه توان خود را جهت مقابله و جلوگیری از گسترش روزافزون گفتمان انقلاب به کار گرفته اند.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به برکت اندیشه های دینی و سیاسی والای امام راحل شکل گرفت، افزود: آن اندیشه های ناب نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اوج اقتدار بین المللی رساند و توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرد.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز فرهنگ شیعی در نقاط مختلف جهان ورود پیدا کرده است، گفت: بسیاری از انسان های آزادی خواه و آزاده تشنه فرهنگ اصیل شیعی هستند که این به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به  نقش برجسته شیعیان در دنیا ادامه داد: امروز استکبار جهانی دیگر یارای مقابله با فرهنگ شیعی نیست.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان در سال های اخیر همواره به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در نظام اسلامی بودند، ادامه داد: آنها به نقش برجسته ولایت و رهبری در ایران اسلامی پی بردند و به همین همه توان خود را برای تضعیف این جایگاه به کار بسته اند.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان این که امام راحل با پیمودن راه اولیای الهی توانست دشمنان اسلام را تسلیم کند، افزود: عده‌ای با تشکیل گروه‌های منحرف اعم از القاعده، طالبان و داعش می‌خواهند به انقلاب اسلامی و وحدت مسلمانان ضربه بزنند.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که توطئه افکنی‌های غربی‌ها باوجود گذشت بیش از سی از این انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد، بیان داشت: خودباروی و توکل این ملت به خداوند متعال زمینه پیروزی ایران اسلامی و شکست استکبار را فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: دشمن تلاش دارد با ترفندهای مختلف مانع از افزایش اقتدار ایران اسلامی شود.

 

امام جمعه قائمشهر، تفرقه و اختلاف را ترفند استکبار برای رسیدن به اهداف شوم خود دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب همه توان و سرمایه خود را برای ایجاد تفرقه میان مردم و مسؤولان نظام به کار گرفته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، وحدت و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی نظام اسلامی در عرصه‌‌های مختلف دانست و بیان داشت: نظام سلطه از وحدت ملت ایران هراسان است./950/پ202/ج1

ارسال نظرات