۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۳۰۴۳۱۶
معاون فرهنگی سپاه همدان خبر داد؛

استقبال کم ‌نظیر جوانان برای شرکت‌ در جشنواره مدرسه عشق

خبرگزاری رسا ـ مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری چهارمین جشنواره مدرسه عشق خبر داد و گفت: جوانان، بیشترین تعداد شرکت کننده در این جشنواره را به خود اختصاص داده‏اند و بسیج هنرمندان نیز از میان اقشار بسیج، تاکنون رتبه اول را دارا است.
جشنواره مدرسه عشق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حامد طلائی، مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، درباره شیوه تبلیغات جشنواره مدرسه عشق در این استان گفت: ابتدا در جلسات ویدئو کنفرانس با مدیران فرهنگی اجتماعی نواحی مقاومت و مرکز قهاوند پیرامون این جشنواره بحث و رایزنی صورت گرفت.

 

طلائی اظهار داشت: به محض دریافت دستورالعمل جشنواره، پوسترهای دریافتی در بین نواحی مقاومت و مرکز قهاوند و هم چنین بسیج اقشار توزیع شد؛ تیزر جشنواره با هماهنگی مسؤول محترم بسیج صدا و سیمای استان در شبکه استانی پخش می‏شود.

 

وی با توجه به هنری بودن این جشنواره خاطرنشان کرد: این امر باعث شد تا از ظرفیت بسیج هنرمندان در این زمینه استفاده بهینه انجام پذیرد؛ برای هنرمندان بسیجی پیرامون این جشنواره پیامک‏هایی ارسال شده است؛ همچنین سال گذشته و در سومین جشنواره مدرسه عشق، استان همدان حائز 10 مقام برتر کشوری شده بود که اطلاع رسانی به تمام شرکت کنندگان در این جشنواره انجام شد.

 

معاون هنر و ادبیات سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره افزود: مدرسه عشق، باعث شناسایی استعدادهای بسیجیان در سراسر کشور می‏شود و همچنین موجب انعکاس هنرهای آنان در سطح جامعه خواهد گردید.

 

وی ادامه داد: بنده به عینه شاهد این موضوع بودم که در جشنواره‏های گذشته و هنگام برپایی نمایشگاه‏ها در شهرستان‏ها، بسیاری از بازدیدکنندگان از هنر بسیجیان شگفت زده شده بودند؛ جشنواره این فرصت را فراهم خواهد کرد تا آحاد مردم، این مسأله را دریابند که بسیجیان از قریحه و استعداد بسیار خوبی برخوردارند.

 

طلائی در ادامه بیشترین آثار ارسالی را از طریق سایت عنوان کرد و افزود: جوانان، بیشترین تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص داده‏اند و بسیج هنرمندان نیز از میان اقشار بسیج، تاکنون رتبه اول را دارا است؛ البته در میان اقشار بسیج، بالا بردن تعداد و کیفیت جوایز «پخش تیزر از شبکه های ملی به تعداد قابل توجه»، استفاده از هنر آحاد مردم که شاید بسیجی نباشند ولی دلداده انقلاب اسلامی هستند، می تواند مؤثر واقع شود.

 

گفتنی است، جشنواره مدرسه عشق در 6 بخش مختلف هنرهای تصویری و نمایشی، هنرهای تجسمی، نشر، موسیقی و سرود، پویانمایی و بازی های رایانه ای بخش نوآوری و ابتکارات منتظر ارسال آثار علاقه مندان و هنرمندان است.

 

شرکت کنندگان افزون بر ارسال آثار از طریق سایت جشنواره به آدرس www.madreseheshgh.ir می توانند آثار خود را به پایگاه‏های مقاومت خود و همچنین به آدرس پستی جشنواره به شماره 1583988133 ارسال کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره با اداره هنرهای تجسمی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، می توانید با شماره تلفن 87551312-021، دورنگار: 88322927 و شماره تماس نماینده دبیرخانه مرکزی جشنواره مدرسه عشق (09105941040 اداره تجسمی) ارتباط برقرار کنید./840/پ203/ف

ارسال نظرات