۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۰۲۵۸۰
مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم تهران:

تولید با کیفیت سبب ایجاد رغبت در خرید کالای ایرانی خواهد شد

خبرگزاری رسا - مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران گفت: یکی از مهم‌ترین ملزومات اقتصاد مقاومتی توجه به تولید در داخل کشور است، از این رو باید تولیدکنندگان به سمت تولید با کیفیت پیش روند و تولیدات خود را با بهترین شیوه و کیفیت به دست مصرف‌کننده برسانند.
حجت‌الاسلام سيد جلال بني هاشمي، مدير مدرسه علميه نبي اکرم(ص)

حجت‌الاسلام سید جلال بنی هاشمی مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تأکید کرد: ما نباید بله قربان‌گوی غرب و شرق باشیم چرا که یکی از اهداف اصیل انقلاب نیز رهایی از اسارت و توطئه‌های آنها بوده است. همین امر هم سبب الگوبرداری دیگر کشورها و ملت‌ها از انقلاب ایران بوده است.

 

این استاد حوزه علمیه تهران با اشاره به آثار مثبت اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: یکی از مهم‌ترین آثار اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی در کشور ما این است که ملت و کشور روی پای خود خواهد ایستاد و در بسیاری از زمینه‌ها از وابستگی به دیگران مستقل خواهد شد و دیگر تحت تاثیر و گرایش مطالب دیکته شده غرب و شرق در امور مختلف نخواهد بود.

 

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) افزود: یکی از مهمترین ملزومات اقتصاد مقاومتی توجه به تولید در داخل کشور است لذا باید مهندسان و کارگران و تولیدکنندگان به سمت تولید با کیفیت پیش روند و تولیدات خود را با بهترین شیوه و کیفیت به دست مصرف‌کننده برسانند.

 

حجت‌الاسلام بنی هاشمی با بیان اینکه متأسفانه برخی از تولیدکنندگان داخل با عرضه محصولات غیر استاندارد و بی‌کیفیت رغبت خرید محصولات داخلی را از خریداران می‌گیرند، اظهار کرد: برای اینکه تولیدات داخلی با استقبال روبرو شود باید تولیدات نیز با کیفیت و کمترین نقص ممکن تولید شود.

 

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) افزود: مسؤولان باید از تولیدکنندگان داخل حمایت بیشتری داشته باشند تا کسانی که در این مسیر گام برمی‌دارند نیز با انگیزه بیشتر محصولات خود را ارائه دهند.

 

وی تأکید کرد: رغبت ملی در خرید محصولات ایرانی با حمایت مسؤولان، تولید محصولات با کیفیت و فرهنگ‌سازی در این مسیر اتفاق خواهد افتاد.

 

حجت‌الاسلام بنی هاشمی در پاپان گفت: اگر چنین اتفاقی رخ دهد  بی‌شک پای محصولات و کالاهای خارجی از کشور ما قطع خواهد شد که این گام بزرگی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی خواهد بود/955/303/ب2

ارسال نظرات