۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۰۱۹۹۳
استاندار سیستان و بلوچستان:

سپاه با بکارگیری تجارب دفاع مقدس به کمک دولت و ملت آمده است

خبرگزاری رسا ـ استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این‌که امروز اقدامات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی، نشان از توجه به مناطق محروم و برقراری عدالت اجتماعی و توازن دارد، گفت: سپاه با بکارگیری تجارب دفاع مقدس به کمک دولت و ملت آمده است.
علي اوسط هاشمي، استاندار سيستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، علی‌اوسط هاشمی، امروز در همایش «رونمایی از 1235 پروژه عمرانی و 3300 پروژه اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان» که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: امروز در شرایط پسا‌تحریم باید نگاه را به واقعیت ایران شفاف کنیم.

 

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز ایران آماده جهش است جهش برای تحقق اهداف تجاری در درون کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی با رویکرد مردمی کردن اقتصاد و مردم محوری تا بتواند زمینه را برای اوج گرفتن در همه زمینه‌ها مستعد کند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید در دوران پسا‌تحریم مشارکت را سرلوحه کار قرار دهیم، عنوان کرد: مردم هر کشور به نسبت بیگانگان برای کشور خود دلسوزتر هستند که باید از ظرفیت آنها با هر تنوع مذهب و قومیت برای توسعه کشور و استان بهره بگیریم.

 

هاشمی ابراز داشت: امروز اقدامات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی، نشان از توجه به مناطق محروم و برقراری عدالت اجتماعی و توازن دارد.

 

وی سپاه و بسیج را زاییده متن مردم دانست و یادآور شد: در شرایط کنونی سپاه با بکارگیری تجارب دیروز در دفاع مقدس و همچنین یاری نظام در زمانه تحریم، خود را برای خدمت به مردم و نظام آماده‌تر کرده و به کمک دولت و ملت آمده است.

 

وی بیان کرد: نگاه به سیستان و بلوچستان در کلان کشور نهادینه شده و بهترین ظرفیت‌ها برای استان ‌حاصل شده‌ که از جمله آنها وجود دو منطقه آزاد یکی در چابهار و یکی در سیستان، انعقاد پروژه گازرسانی در استان و ایفای نقش قرارگاه خاتم در کنار راه و شهرسازی برای تسریع در احداث شبکه ریلی سیستان و بلوچستان است.

 

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت‌های بسیار داشته و محروم نیست در بخش زیرساخت‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام شده است ما با این نگاه به استان توانسته‌ایم رویکرد کلانی را در پیش بگیریم./831/203/ب2

ارسال نظرات