۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۰۱۸۷۴
نمایشگاه مطبوعات؛

وزیر نیرو و رییس سازمان محیط زیست از غرفه خبرگزاری رسا بازدید کردند

خبرگزاری رسا ـ وزیر نیرو و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از نزدیک در جریان روند فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفتند.
بازديد وزير نيرو از غرفه رسا بازديد وزير نيرو از غرفه رسا بازديد ابتکار از غرفه رسا بازديد ابتکار از غرفه رسا بازديد وزير نيرو از غرفه رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمید چیت چیان وزیر نیروی دولت تدبیر و امید و معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از نزدیک در جریان روند فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفتند.


بر اساس این گزارش، دبیران خبرگزاری رسا گزارشی از سرویس ها و بخش های گوناگون این خبرگزاری حوزوی ارائه کردند که مورد توجه چیت چیان و ابتکار قرار گرفت.


در این بازدید ابتکار خواستار کمک خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی به سازمان محیط زیست شد و گفت: خبرگزاری رسا می تواند ما را در تبیین مبانی غنی دینی درباره محیط زیست کمک کند.


وزیر نیرو نیز ضمن قدردانی از فعالیت های خبرگزاری رسا برای این رسانه حوزوی آرزوی توفیق و موفقیت کرد.


گفتنی است، خبرگزاری رسا یک رسانه تخصصی حوزوی به شمار می‌رود که از سوی جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم راه اندازی شده و اخبار مربوط به مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه را به 4 زبان زنده دنیا منتشر می‌کند./1323/پ200/ج

ارسال نظرات