۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۳۰۱۱۹۴

دعوت از فردی اسلام ستیز در سمیناری دولتی در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ فردی که دلیل مواضع ضد اسلام در آمریکا معروف است، به عنوان سخنران در سمینار ضد تروریسم دعوت شد.
وليد شعيبات اسلام ستيز آمريکايي ـ فلسطيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در آمریکا فردی که ادعای تخصص در امور اسلامی را دارد و به دلیل مواضع ضد اسلامی اش مشهور است، برای سخنرانی در سمینار ضد تروریسم دعوت شد.

 

ولید شعیبات آمریکایی ـ فلسطینی که ضمن تروریست خواندن گروه های فلسطینی مدعی است که خود پیش از این یک تروریست فلسطینی بوده است و در حال حاضر به مسیحیت گرویده است.

 

به گفته وب سایت اپ (app.com) در سمینار «دشمن خود را بشناسید» که برای حداقل 60 افسر پلیس در تاریخ دوم نوامبر برگزار شد، مبالغ هنگفتی پول دریافت کرده است.

 

این در حالی است که مسلمانان منطقه برگزاری این سمینار یعنی اوشن کانتی از مسوولان برگزاری خواسته بودند که از حضور این فرد که به احتمال زیاد بدنام ترین اسلام ستیز آمریکا است، جلوگیری کنند.

 

شعیبات پیش از این در اظهار نظری عجیب مدعی شده است که تمامی گروه های اسلامی حاضر در ایالات متحده، دشمن ملت و دولت آمریکا هستند.

 

این فرد اسلام ستیز در وبسایت شخصی خود مدعی شده است که از نوجوانی به سازمان آزادی بخش فلسطین پیوسته و حتی در چند عملیات از جمله بمب گذاری در یک بانک اسرائیلی شرکت کرده است و بعد از آن چند سالی را در زندان های اسرائیل زندانی بوده است.

 

طبق تحقیقات انجام شده از سوی مقامات امنیتی غربی، هیچ سندی مبنی بر بمب گذاری مورد ادعای وی و حتی زندانی شدن در زندان های اسرائیل وجود ندارد.

 

شایان ذکر است که بعد از واقعه یازده سپتامبر، ولید شعیبات خود را به عنوان کارشناس تروریسم معرفی کرده بود و رسانه هایی مطرح غربی همچون بی بی سی و سی ان ان، با استقبال از این فرد اسلام ستیز وی را به عنوان مهمان در برنامه های خود دعوت کردند./847/ب902/د

ارسال نظرات