۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۳۰۰۴۲۹
در قم؛

نسشت سیاسی بصیرتی «بررسی مسأله نفوذ» برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نسشت سیاسی بصیرتی با موضوع بررسی نفوذ با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در قم برگزار شد.
نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست سیاسی بصیرتی با مموضوع بررسی نفوذ، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از طلاب و اقشار مردم در شهر مقدس قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ابتدای این مراسم با اشاره به هشدار رهبری نسبت به نفوذ استکبار اظهار داشت: بعد از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره مقابله با نفوذ استکبار در ایران، برخی قصد دارند تنفر مردم نسبت به استکبار جهانی را کم اهمیت جلوه دهند.

 

وی در ادامه از اقدامات ضد استکباری در برخی شهرها در روز 13 آبان به شدت انتقاد کرد و گفت: عده ای آمریکا را بهشت موعود می دانند و تصور می کنند، تعامل با آمریکا تمام مشکلات کشور را حل می کند؛ با این تصور در شب 13 آبان تمام پوسترهای مرگ بر آمریکا را در شهرهای قم، تهران و دیگر شهرهای کشور جمع آوری کردند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از انجام فعالیت های جدی برای متحد کردن اصول گرایان سخن گفت و افزود: فعالیت های گسترده ای برای اتحاد و هماهنگی اصول گرایان برای انتخابات آینده مجلس در حال انجام است؛ برخی به اصطلاح اصول گرایان، در این فعالیت ها نقشی ندارند و به نظر می آید در حال تغییر حذب هستند.

 

حجت الاسلام حاج صادقی در بخش دیگری از نشست سیاسی به سخنزانی پرداخت و جنگ حق علیه باطل را پایان ناپذیر دانست و تصریح کرد: برخی افراد در ظاهر انقلابی، در هنگام تقابل حق و باطل، رسوا می شوند؛ نباید اجازه داد انقلاب اسلامی ایران به دست نا اهلان بیفتد.

 

وی از اعتماد برخی خواص به وعده های استکبار جهانی انتقاد کرد و ادامه داد: چگونه است که به وعده های دشمنان خدا اعتماد می کنند و به وعده های خداوند متعال بی اعتنا و بی اعتماد هستند؛ در قرآن کریم خطاب به این افراد آمده است، بیچاره ها عزت را پیش دشمنان خود پیدا کرده اید؟

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف اصلی آمریکا از مذاکرات را نفوذ در کشور عنوان و تصریح کرد: هدف آمریکا از نفوذ در ایران، تضعیف اقتدار ولایت در کشور است؛ جمهوری اسلامی ایران با حمایت و پیگیری تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از فتنه ها و چالش های دشمن، سربلند بیرون آمده و دشمن به دنبال قطع اتصال رابطه بین امت و ولایت است./840/پ202/م

ارسال نظرات