۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۳۰۰۳۸۰
نماینده بوشهر در مجلس:

داشته‌های ما نتیجه ایستادگی شهدا در برابر استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: هر آنچه ما داریم نتیجه مبارزه و ایستادگی شهدای ما در برابر استکبار جهانی است.
عبدالکريم جميري، نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، شامگاه پنجشنبه در تجمع بزرگ استکبارستیزی دانشجویان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را نعمتی الهی برای امت اسلامی دانست و گفت: در این مقطع و شرایط موجود به برکت وجود این ولی صالح الهی بزرگ ترین تهدید برای نظام مقدس اسلامی به یک فرصت تبدیل شد.

 

وی با تأکید براین اینکه امروز در همه این حکومت اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا طنین انداز شده است اظهار داشت: همه ما باید شکرگذار نعمت بزرگ الهی امامت، ولایت و نعمت نظام سیاسی ولایی باشیم.
 
 
جمیری با بیان اینکه امروز این مردم و این امت شهید پرور به دنیا اثبات کرده اند بر مواضع صریح، اصولی عقلانی دینی خودشان پافشاری می کنند گفت: جنس این انقلاب و نظام سیاسی، الهی است.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با خطاب قراد دادن دانشجویان متعدد و انقلابی با روحیه جهادی گفت: این را بدانید این نظام شکوهمند برپایه ایمان و ارزش های الهی شکل پیدا کرده است و امام این انقلاب را با اعتقاد به ایمان و تأسی از روش انبیای الهی شروع کرد و با این روحیه، نظام می تواند اهداف عالی خود را دنبال کند.
 
 جمیری با اشاره به اینکه اگر ما ذره ای از آن مواضع انقلابی خودمان کوتاه بیاییم به راه انتخاب شده ما خدشه وارد خواهد شد یادآور شد: مقام معظم رهبری همواره خود را یک انقلابی خطاب نموده است.
 
وی گفت: آنانی که فکرم می کنند با استکبار و ظلم و ستم جهانی و آمریکا می شود کنار آمد از مواضع کوتاه آمده اند، کجا دیده اند آمریکا ذره ای مواضع انقلابی نظام را پذیرفته باشد.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه آمریکا فشارهای گوناکون برای اینکه ما از مواضمان کوتاه بیاییم روا داشته است اما ما با پیروی از مکتب امام حسین(ع) امام راحل و رهبری این را پذیرفته و باید بپذیریم که به مبارزه علیه استکبار جهانی در همه مقاطع در میدان حضور داشته باشیم.
 
جیمری در ادامه افزود: بدانیم هر آنچه ما داریم نتیجه مبارزه و ایستادگی شهدای ما در برابراستکبار جهانی بوده است و نشانه استقامت و ایستادگی امت ما با پذیرش همه سختی ها بوده است و این راهی که ما انتخاب کرده ایم مقام معظم رهبری برای ما تبیین می کنند و باید به این راه توجه و ادامه دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه به قوه الهی شکست استکبار نزدیک است و برای رسیدن به موفقیت نهایی فاصله ای چندانی نداریم خاطر نشان شد: امروز کشور ایران قدرتمند و امنیت بخش منطقه و در موازنات بین المللی تاثیر گذار است و این دستاورد استقامت های امت است.
 
جمیری با بیان اینکه امروز آن ها می دانند تا زمانی که ما این راه را ادامه می دهیم نمی توانند اهدافشان را دنبال کنند خاطر نشان شد: برخی تلاش می کنند به گونه ای حل مسائل و مشکلات مردم را به کوتاه آمدن مردم در برابر استکبار جهانی گره بزنند که ساده اندیشی و از ناحیه برخی از کسانی که این فضا را ایجاد می کنند ممکن است خیانت باشد.
 
وی ادامه داد: ما باید توجه داشته باشیم جوانان و دانشجویان ما بیش از دیگران این شرایط را به خوبی بشناسند و با بصیرت و هوشیاری تمام و با اعتقاد به ظلم ستیزی این امت با این روش اهداف عالی خود را دنبال کنند.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: امروز در پسا برجام به سر می بریم باید بدانیم که با رعایت موارد نه گانه ای که مقام معظم رهبری بیان فرمودند می توانیم این مشکلات را با تکیه برتوانمندی های درونی و داخلی خود و با استفاده از همه استعدادهای خدادادی و منابع و ذخایر مادی و معنوی این مسیر را طی کنیم و نگذاریم خواب استکبار جهانی تعبیر شود.
 
جمیری در پایان افزود: مراکز علمی و دانشگاهی شرایطی را فراهم کنند که فضای این نظام به برکت خون شهدا و مبارزین در راه اسلام به گونه باشد که اهداف عالی این نظام با هماهنگی و همراهی همه دستگاه ها رقم بخورد./833/202/ب1
ارسال نظرات