۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۳۰۰۰۶۴
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

بوشهر از استان‌های موفق در زمینه همگرایی مذهبی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بوشهر از استان های موفق در زمینه همگرایی مذهبی است.
مديرکل اديان و مذاهب سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه استان بوشهر در توسعه کشور بر اهمیت اشاعه وحدت اسلامی در سطح کشور تاکید کرد و استان بوشهر را از نمونه های موفق در زمینه همگرایی مذهبی در سطح کشور خواند.

 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر ضرورت تقویت و توسعه وحدت اسلامی تاکید کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از روند اقدامات اداره کل در زمینه مبارزه با فرقه ها و نحله های انحرافی پرداخت.

 

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: با توجه به گسترش و توسعه فضای مجازی ضرورت پاسخگویی به شبهات جوانان و مبارزه با تبلیغات سوء دشمنان بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

 

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام سید علی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی بر لزوم مقابله جدی تر با خطر انحرافات مطرح شده تاکید کرد.

 

در این نشست همچنین راه های ارتقاء سطح فرهنگ دینی و پررنگ تر کردن عوامل تقویت همزیستی مسالمت آمیز اهل تسنن با شیعیان استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است در این نشست عبدالله رئیسی، کارشناس ارشد آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص جشنواره بین المللی شعر تقریب، دوره های آموزشی و گفتمان های حوزوی و دانشگاهی در سطح استان بوشهر پرداخت./833/202/ب3

ارسال نظرات