۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۹۶۸۷۷
مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

منشأ اصلی تفرقه در جهان اسلام، انگلیس است

خبرگزاری رسا ـ مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: منشأ اصلی تفرقه در جهان اسلام، انگلیس است که از راه های مختلفی سعی در تفرقه افکنی بین شیعه و سنی دارد.
حضور حجت الاسلام جواد اسماعيل نيا، مدير ارتباطات حوزه‌هاي علميه خواهران کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، نشست علمی پژوهشی با موضوع تشیع انگلیسی انگلیسی و نقش آن در انحرافات و عزاداری های محرم با حضور حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا، مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران کشور صبح امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه برگزار شد.

 

حجت الاسلام اسماعیل نیا در این نشست اظهار داشت: منشأ اصلی تفرقه در جهان اسلام، انگلیس است که  از راه های مختلفی سعی در تفرقه افکنی بین تشیع و تسنن دارد.

 

وی افزود: از جمله اقدامات این کشور ایجاد گروهک افراطی با نام شیعه انگلیسی به سرکردگی سید صادق شیرازی است که اهداف اصلی این گروهک انحرافی شامل اموری تفرقه بین تشیع و تسنن، جدایی دین از سیاست است.

 

مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار داشت: این گروهک انحرافی با ارسال مبلغ به سراسر کشورهای اسلامی و فعالیت رسانه ای گسترده ای از جمله تاسیس شبکه های مختلف ماهواره ای از جمله شبکه الزهرا، الانوار، القائم و.. تبلیغات خود رابه صورت گسترده  انجام می دهد.

 

حجت الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به انحرافات بارز این جریان، گفت: قمه زنی، لعنت فرستادن به بزرگان اهل سنت و کافر دانستن علمای اسلام از انحرافات بارز این ها است./846/203/ب1

ارسال نظرات