۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۲۹۶۸۰۹
با تأکید بر عرصه فلسطین؛

نشست بررسی پیامدهای منطقه ای بحران سوریه در تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست «بررسی پیامدهای منطقه ای بحران سوریه با تأکید برعرصه فلسطین» با حضور کارشناسان مسائل منطقه در مؤسسه تحقیقاتی پژوهشی ندا در تهران برگزار شد.
سوريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست «بررسی پیامدهای منطقه ای بحران سوریه با تأکید برعرصه فلسطین» با حضور کارشناسان مسائل منطقه عصر امروز سه شنبه 28 مهرماه در موسسه تحقیقاتی پژوهشی ندا برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست سید جعفری، کارشناس مسائل منطقه با اشاره به اقدامات دستگاه خودگردان فلسطین در روزهای اخیر گفت: دستگاه خودگردان با دادن اطلاعات به رژیم صهیونست ها منجر به خشم مردم شده است.

 

کارشناس مسائل منطقه با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای عملی کردن ارتباط با دستگاه خودگردان، بیان کرد: تا کنون دستگاه خودگردان اطلاعاتی را که در اختیار صهیونیست گذاشته بود به صورت علنی نبوده است و رژیم صهیونیست سعی دارد که این اقدامات را به صورت علنی نشان دهد.

 

وی اقدام عربستان در بهار امسال را معنادار دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان بلند پایه عربستان با رژیم اشغالگر صهیونیست اعلام هم پیمانی کردند و بعد از آن هم عادی سازی روابط اتفاق افتاد.

 

سید جعفری اظهار داشت: نیروهای خود گردان فلسطین در حال تغییر هستند و این در جریان عادی سازی روابط اعلام همپیمانی همسو بین آنها است، به نظر با تغییر ساختار فتح تا پایان سال بهتر است این جریان ها را هم رصد کرد.

 

گفتنی است، یکصد و بیست و یکمین جلسه هم اندیشی مؤسسه ندا با ارائه آخرین اخبار تحولات فلسطین به همراه تحلیل توسط کارشناسان به بررسی آخرین آرایش سیاسی نظامی بحران سوریه، آثار و پیامدهای منطقه ای بحران سوریه، به ویژه عرصه فلسطین، جایگاه رژیم صهیونستی در تأثیرگذاری بر بحران سوریه پرداختند. /818/203/ب2

ارسال نظرات