۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۹۴۸۱۶
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه تهران خبر داد؛

فعالیت 300 مبلغ دینی در بقاع متبرکه استان تهران با فرا رسیدن ماه محرم

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به فعالیت 150 مبلغ از حوزه علمیه تهران در ایام ماه محرم، گفت: در ایام ماه محرم 150 مبلغ از حوزه علمیه قم در استان تهران به امر تبلیغ در بقاع متبرکه استان تهران می پردازند.
اعزام مبلغين ماه محرم به نقاط مختلف کشور

حجت الاسلام حسینی، معاون اداره سازمان اوقاف و امورخیریه استان تهران در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با اعزام مبلغ در ماه محرم گفت: مجموعه ای از معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه به نام  اداره کل اعزام مبلغ و امور دینی کار جذب، آموزش، گزینش اعزام  مبلغ از حوزه علمیه قم را به عهده دارد.

 

وی با اشاره به مناسبت های مختلفی که در ایام سال وجود دارد، خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ دینی از حوزه علیمه قم در مناسبت های مختلف ملی، مذهبی، دهگی و هفتگی انجام می شود، این مبلغان در استان تهران در جوار امام زادگان در ایام تعطیل و  روزهای پنج شنبه و جمعه به مشاوره و سخنرانی می پردازند.

 

 معاون اداره سازمان اوقاف و امورخیریه استان تهران، با اشاره به حضور مبلغان دینی از حوزه علمیه قم در استان تهران، گفت: این مبلغان در ایام 22 بهمن، روز قدس، ایام تابستان به نام طرح نشاط ، در ایام ماه رمضان به نام ضیافت الهی و ایام نوروز به نام آرامش بهاری به کار تبلیغ مشغول هستند.

 

حجت الاسلام حسینی در رابطه به اعزام مبلغ به مناطق محروم و حمایت و پشتیبانی اداره اوقاف استان تهران، اظهار داشت: کار حمایت و پشتیبانی در استان های محروم و اعزام مبلغ به در خواست استان های محروم انجام می شود و بر اساس نیاز سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه اعزام مبلغ را ثبت می کند.

 

وی در پایان صحبت های خود با بیان اینکه 150 مبلغ از حوزه علمیه تهران به صورت بومی در ماه محرم به امر تبلیغ می پردازند، خاطرنشان کرد: 150 مبلغ نیز از حوزه علمیه قم  با فرا رسیدن ایام ماه محرم در استان تهران حضور می یابند و به امر تبلیغ می پرردازند./818/303/ب2

ارسال نظرات