۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۹۳۵۲۰
قالیباف:

مدیران کشور با روحیه جهادی در صدد حل مشکلات مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ شهردار تهران گفت: پروژه بزرگ بازسازی مسجد جامع ورزقان با یک هزار و 800 متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
قاليباف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد باقر قالیباف، شهردار تهران امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه بازسازی مسجد جامع ورزقان که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همراه بود، اظهار داشت: بازسازی موفق مناطق زلزله زده ارسابران ناشی از پای کار آمدن همه مسؤولان بعد از سفر مقام معظم رهبری و روح مشارکت و همدلی ملت ایران است.


وی با تأکید بر این‌که همه مدیران باید مانند سال های دفاع مقدس با روحیه جهادی مشکلات مردم را مرتفع کنند، خاطرنشان کرد: امروز صحنه مجاهدت، خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم است و همه دلدادگان انقلاب باید برای مرتفع شدن مشکلات اقتصادی مردم کمر همت ببندند.


شهردار تهران با بیان این‌که مسؤولیت پذیری از مولفه های فرهنگ جهادی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مدیر جهادی زمان و مکان نمی‌شناسد و آماده خدمت با روحیه بسیجی است، باید دانست که تفکر مسجدی روحیه جهادی و انقلابی را در بین آحاد مردم زنده می‌کند.


قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که مساجد محور وحدت و فراگیری آموزه‌های دینی و مذهبی است، اظهار داشت: مساجد تنها برای اقامه نماز نیست، هدف اصلی مساجد باید با محوریت دنیوی و اخروی بشریت باشد ولی متأسفانه در کشور ما به این موضوع کم توجهی شده است.


وی با تأکید بر حضور مسؤولان در مساجد با هدف رسیدگی به امور مردم، تصریح کرد: مساجد در حل مشکلات اقتصادی کشور پیش‌قدم هستند، مسؤولان و مدیران دولتی و غیردولتی جهت مسؤولیت‌پذیری و رفع بخشی از معضلات اجتماعی باید کمی بیشتر تلاش کرده و روحیه مجاهدت و مبارزه را در بین جوانان ایجاد کنند.


شهردار تهران در ادامه همدلی و همزبانی را در جهت برطرف کردن مشکلات جامعه مهم و ضروری دانست و گفت: شهرداری تهران، علاوه بر بازسازی مسجد جامع ورزقان، بیش از یک میلیارد ریال نیز برای احداث پارک‌ها و بوستان‌ها در سطح این شهرستان اختصاص داده است.


وی یادآور شد: پس از زلزله سال 91 در شهرهای اهر، هریس و ورزقان، شهرداری تهران بازسازی سه پروژه عمده در این سه شهر را بر عهده گرفت که سهم شهرستان ورزقان، پروژه بزرگ مسجد جامع با 1 هزار و 800 متر مربع زیربنا است که با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال امروز به بهره برداری می‌رسد./935/پ202/ج

ارسال نظرات