۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۹۲۴۵۶

بازداشت 9 فلسطینی و زخمی شدن 14 نفر دیگر در درگیری‎های شدید نابلس

خبرگزاری رسا ـ نظامیان رژیم صهیونیستی عملیات نظامی گسترده‎ای را در مناطق مختلف شهر نابلس و به ویژه محله ضاحیه و اسکان روجیب اجرا کرده است.
بازداشت فلسطينيان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز عملیات نظامی گسترده ای را در مناطق مختلف شهر نابلس و به ویژه محله ضاحیه و اسکان روجیب اجرا کرده و ضمن بازداشت 9 شهروند فلسطینیف 14 نفر دیگر را هم زخمی کردند که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.


 شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در نخستین ساعات بامداد امروز شنبه در پشت بام منازل فلسطینیان در محله ضاحیه مستقر شدند و ضمن حمله به منازل، دست به تفتیش گسترده و تخریب اسباب و اثاثیه این منازل زدند و درهای آنها را هم شکستند.

 

در همین راستا، درگیری های شدیدی میان شهروندان فلسطینی و نظامیان ارتش صهیونیستی درگرفت که منجر به زخمی شدن دو جوان فلسطینی به نام های "محمود کوسا" و "احمد هزیم دویکات" به ضرب گلوله های جنگی شد.

 

منابع پزشکی نابلس خاطر نشان کردند که تاکنون 14 شهروند زخمی شده فلسطینی به مراکز درمانی انتقال داده شده اند که یکی از آنها در اثر اصابت گلوله جنگی به شکمش زخمی شده است و چندین نفر دیگر هم با اصابت گلوله از ناحیه پا زخمی شده اند.

 

شاهدان عینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی با سلاح های مجهز به صدا خفه کن به سمت شهروندان فلسطینی تیراندازی کردند که در نتیجه آن چندین نفر در اثر اصابت مستقیم گلوله زخمی شدند. سربازان ارتش صهیونیستی همچنین خسارت های زیادی به منازل فلسطینیان وارد کرده و با استفاده از سگ های پلیسی باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شدند.

 

همزمان با این حملات، هواپیماهای شناسایی بدون خلبان (پهپادها) رژیم صهیونیستی در آسمان منطقه به پرواز درآمدند و نظامیان صهیونیست همچنان شهر نابلس را به محاصره کامل خود درآورده و تمامی ایست بازرسی های آنرا بسته اند.

 

از سوی دیگر، سربازان ارتش صهیونیست به منزل "خالد ابو حوشیه" پدر مجری عملیات ضد صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی سال 48 در اردوگاه جدید "عسکر" حمله کردند و حکم تخریب منزلش به خاطر دست داشتن پسرش در عملیات مذکور را که منجر به زخمی شدن تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست شده بود، به وی تحویل دادند.

 

گفتنی است این حملات و بازداشت ها به بهانه وقوع عملیات قهرمانانه مبارزان مقاومت علیه شهرک نشینان صهیونیست صورت می گیرد که منجر به کشته شدن یک افسر بلند پایه عضو یگان ویژه ارتش صهیونیستی و همسر وی شد و شوک بزرگی را به رژیم اشغالگر قدس وارد کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات