۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۲۹۰۳۰۶
آیت الله نمازی در خطبه های نماز عید قربان:

جسارت به مقدسات مسلمانان و مسجد الاقصی نتیجه بی غیرتی برخی سران عرب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: با کمال تأسف دشمنان اسلام دیگر عیدی را برای امت اسلامی نگذاشتند و هر لحظه که عقربه های ساعت و ثانیه گردها می چرخند، دشمنان اسلام یک ظلمی را نسبت به مسلمانان جهان انجام می دهند.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان امروز در خطبه های نماز روز عید قربان در مصلای بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان، با تبریک عید قربان به مسلمانان جهان به شرایط جهان اسلام و ظلم و ستمی که نسبت به مسلمانان روا داشته می شود اشاره کرد و گفت: امروز ظلم و ستم نسبت به مسلمانان جهان، انسان را متأثر می کند و آرزو می کند ای کاش در چنین برهه ای از زمان نبودیم و شاهد صحنه های جرم و جنایت و بیدادگری ها نبودیم.

 

 

 

وی افزود: امروز دشمنان اسلام و بشریت، عیدها را برمسلمانان تبدیل به عزا و مصیبت کرده اند و کودکان را در دریا غرق می‌کنند و زنان را گردن می زنند و مردان را در قفس های آهنین به آتش می شکند.

 

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: پلیس کشورهای اروپایی آوارگان مظلوم بی پناه و کودکان آنان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و ازسوی دیگر ارتش مجارستان تانک های خود را برای سرکوب پناه جویان وارد عمل کرده است و در آلمان نیز نژاد پرستان با یورش به ارودگاه پناه جویان آنان را به آتش کشیده و عده ای از پناه جویان در دریا غرق شدند.

 

 

آیت الله نمازی با اشاره به این که آل سعود، کشور اسلامی یمن را به طور کلی ویران کرده است و کودکان بسیاری در آتش بمب های آمریکایی و انگلیسی سوخته و کباب شده اند، گفت: هر انسانی با مشاهده چنین صحنه هایی، متأثر می شود و آرزو می کند ای کاش در چنین برهه ای از زمان نبودیم و صحنه های جرم و جنایت و بیدادگری ها را شاهد نبودیم.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی طی ده روز گذشته، مسلمانان نمازگزار در مسجد الاقصی را بی وقفه مورد هدف سلاح های خود قرارداده اند گفت: رژیم صهیونیستی اسرائیل با هدف تضعیف روحیه مسلمانان، اخیرا گروه موسیقی را همراه با چندین خواننده و رقاصه زن وارد مسجد الاقصی کرده و با جشن و رقص و پایکوبی ضمن هتک حرمت مسجد الاقصی، اعتقاد چندین میلیارد مسلمان را به مسخره گرفته اند.

 

 

آیت الله نمازی گفت: این جسارت ها، نتیجه بی غیرتی سران برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه آل سعود و آل خلیفه و آل ثانی است.

 

 

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به این که، خداوند انسان ها را از گناهان برحذر داشته و آنها را به پرهیزکاری و پرهیز از دنیا طلبی و دنیا خواهی سفارش کرده است گفت: خداوند بندگانش را به اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر و احسان و تکریم دیگران به ویژه احسان و تکریم زنان و همسران توصیه و تأکید کرده است.

 

 

آیت الله نمازی یاد آورشد: خداوند سبحان بندگانش را از تهمت زدن و ارتکاب و انجام فحشا، کم فروشی و گرانفروشی و احتکار و شهادت دروغ شدیدا نهی کرده است./1307/201/ج

ارسال نظرات