۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۸۸۶۲۴
خبرگان بصیر(14)

حمله به مجلس خبرگان نشان دهنده جایگاه والای این نهاد انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: مجلس خبرگان رهبری به جهت جایگاه و اهمیت والای خود مورد حملات ناجوانمردانه دشمنان داخلی و خارجی است؛ هدف این حملات غیر منطقی نیز تضعیف جایگاه مجلس خبرگان رهبری است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربابجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، مجلس خبرگان را جایگاهی فاخر و برجسته عنوان کرد و افزود: این مجلس متشکل از فرهیختگان و علمای برجسته کشور است.


وی ولایت فقیه را رکن اساسی نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: مجلس خبرگان رهبری به جهت ارتباط با مسائل و دستگاه های مربوط به ولایت فقیه از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار است، قانون اساسی این حق را برای مجلس خبرگان محترم دانسته است.


استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به وظایف خطیر این نهاد انقلابی، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری در این ارتباط با ولایت ارزش والا و ذاتی دارد، این مجلس ناظر بر امور رهبری و نهادهای وابسته به رهبری است.


وی مجلس خبرگان رهبری را حافظ ولایت دانست و ابراز داشت: این نهاد ارزشی یک نهاد تصمیم ساز و کمک در این امور می باشد، مجلس خبرگان رهبری در نظام اسلامی حافظ و ناظر بر رهبری و ولایت فقیه است.


نماینده مجلس خبرگان رهبری این نهاد را نهادی مستقل خواند و تأکید کرد: تصویب قانون، شرح اختیارات و انتخابات این مجلس بر اساس آئین نامه داخلی خود مجلس می باشد، مجلس خبرگان رهبری نهادی با وزانت و جایگاه والا است.


وی ادامه داد: اعضای مجلس خبرگان رهبری علاوه بر شرایط کاندیداتوری که کف آن قوه اجتهاد است، دارای محبوبیت مردمی و جایگاه خاص در میان ملت هستند؛ مجلس متشکل از علما و اندیشمندان مجتهد و محبوب نزد مردم می باشد.


حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری به جهت جایگاه و اهمیت والای خود مورد حملات ناجوانمردانه دشمنان داخلی و خارجی است؛ هدف این حملات غیر منطقی تضعیف جایگاه مجلس خبرگان رهبری می باشد که هرگز به آن دست نخواهند یافت.


وی مجلس خبرگان را جایگاهی حساس و مهم ذکر کرد و افزود: مردم در برابر هجمه رسانه‌ای غرب بصیرت و آگاهی خود را نسبت به این نهاد اصیل انقلابی حفظ کنند./854/ت302/ج

ارسال نظرات