۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۲۸۷۹۳۸
جانشین فرماندهی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس:

تدبیر و خرد رهبر معظم انقلاب سبب جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور شده است

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرماندهی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: ایستادگی در مقابل تهاجم دشمن با افزایش آگاهی و اقتدار و توجه به فرمایشات تأثیرگذار مقام معظم رهبری امکان پذیر است.
دشمن

امیر سرتیپ محمد حسن نامی جانشین فرماندهی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مردم منطقه از باطل بودن رژیم اشغالگر صهیونیست و عوامل استکبار آگاه هستند، گفت: گرفتاری های منطقه و داعش زائیده ذهن و افکار پلید رژیم اشغالگر صهیونیست است.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با نابودی رژیم صهونیست در 25 سال آینده گفت: جوان های مسلمان منطقه روز به روزآگاهی بیشتری نسبت به این جریان پیدا می کنند و شاید حتی زودتر از این هم رژیم اشغال گر صهیونیست از بین برود و ما نسبت به این واقعیت اطمینان داریم.

 

جانشین فرماندهی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با تأکید بر توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با عدم نرمش و سازش با استکبار جهانی، بیان کرد: پیام و هشدار مقام معظم رهبری باید بیشتر مورد دقت واقع شود و رهنمود ایشان همواره تاثیرگذار بوده است و اگر تدبیر ایشان نبود ما درگیر جنگ های متعدد با بیگانگان بودیم.

 

نامی با بیان اینکه زمانی که سفارت خانه های برخی کشور ها تعطیل می شدند و برخی احتمال تهاجم اشغالگران را می دادند، گفت: مقام معظم رهبری می فرمودند که با قدرت ایستادگی کنید، اگر تدبیر و خرد معظم‌له نبود استکبار در کشور ما نفوذ پیدا می کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به  راه حلی برای مقابله با نفوذ استکبار به کشور گفت: ما نباید بترسیم و برای مقابله با نفوذ دشمن و ناتو که قصد نفوذ به اذهان جوان ها دارد باید با آگاهی، اقتدار و اطمینان بیاستیم ، خدا را به عنوان پشتیبان خود بدانیم و توجه به فرمایشات تاثیرگذار مقام مقام رهبری را مدنظر داشته باشیم./818/302/ب3

 

ارسال نظرات